VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door patje26
#319558
Ik rij iedere vrijdag van Reuver (limburg) naar Tilburg en dan s'maandags weer terug dus als ik iets moet meenemen wat niet al te groot is en wat past in mijn auto dan hoor ik het wel.

Gr. Patries
Gebruikersavatar
door Ebut
#320382
Iemand die binnenkort vanaf Geervliet [Rotterdam] richting Friesland [Damwoude of omstreken] komt en een compressortje mee wil nemen voor me?
Dus in Geervliet oppikken en afleveren bij mij in de buurt ;)
Gebruikersavatar
door AntiAlfa
#320385
Ebut schreef:Iemand die binnenkort vanaf Geervliet [Rotterdam] richting Friesland [Damwoude of omstreken] komt en een compressortje mee wil nemen voor me?
Dus in Geervliet oppikken en afleveren bij mij in de buurt ;)
Deze compressor staat bij mij, wil hem evt. stukje richting Utrecht brengen WIE O WIE.

:wink:
Gebruikersavatar
door John-Doe
#338604
Hallo,

Iemand hier die binnenkort 2 voorschermen (Golf 2) mee kan nemen vanuit Almere naar Groningen richting Duitse grens...?
Je zou er een andere VW liefhebber heel erg blij mee maken.
Dennis
Gebruikersavatar
door Martinus83
#343638
Ik rijd zondag van Oss (brabant) naar Burgum (Friesland) en st. Annaparochie (Friesland)

ter info..

vervoer is een bmw e30 3 deurs en we rijden met 2 man...
Gebruikersavatar
door Ebut
#343648
martinus83 schreef:Ik rijd zondag van Oss (brabant) naar Burgum (Friesland) en st. Annaparochie (Friesland)

ter info..

vervoer is een bmw e30 3 deurs en we rijden met 2 man...
Compressor in Geervliet? :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Martinus83
#343738
Ebut schreef:
martinus83 schreef:Ik rijd zondag van Oss (brabant) naar Burgum (Friesland) en st. Annaparochie (Friesland)

ter info..

vervoer is een bmw e30 3 deurs en we rijden met 2 man...
Compressor in Geervliet? :mrgreen:
AntiAlfa heeft al contact met mij opgenomen
door EditionBlue
#344147
martinus83, heb je die hoofsteunen al omgewisseld 16V?

gaat er ook iemand van friesland naar roermond of andersom, zou heel mooi tevens vrij onmogelijk zijn denk ik, maar niet geschoten...
Gebruikersavatar
door roelof_at_hrs
#344923
De laatste tijd ben ik door de weeks aan het werk in Amsterdam (zeeburg) en dan overnacht ik in Den haag.

In het weekend ben ik dan weer terug in het noorden (Z.O. Drenthe)
Drhardstyle16v heeft evt m'n mobiele nr.
door PoloFrank
#345307
Misschien iemand die van Drachten naar Alkmaar rijdt, of Drachten naar Hoofddorp, of Drachten naar Brielle/Hellevoetsluis? Zo ja kan die dan voor mij een booskijker meenemen? Ik hoor t heel graag!

Het ophalen het liefst wel binnen niet al te lange tijd, het afleveren mag van mij ook nog een maand duren want ik ben er toch ff niet :wink:

Als ik rond maart weer terug ben dan rij ik ook wekelijks van Rotterdam/Brielle/Hellevoetsluis naar Groningen met de G40, dus als ik tegen die tijd eens wat mee moet nemen hoor ik t wel :) Het is meestal vrijdagmiddag van Groningen naar Brielle, en zondag van Brielle naar Groningen. Ik kom dan ook regelmatig over Alkmaar, dus Alkmaar - Groningen en Alkmaar - R'dam/Brielle ook geen probleem! Zal ff een kaartje posten met de routes :wink:
Laatst gewijzigd door PoloFrank op 17 feb 2010 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door syncroBAS
#345350
waarom rij jij die route in godsnaam over Alkmaar als ik vragen mag? das harstikke om man :( je kan beter over Hoorn rijden. ik denk dat dat een half uur scheelt als het niet meer is. :wink:


sorry voor de offtopic :mrgreen:

oh ja waa rhet om ging , ik rij vrijdag 22 december van Den Helder naar Epe en woensdag de 27ste weer terug.
Gebruikersavatar
door Pyledriver
#360902
Zaterdagmiddag 30 december Rotterdam - Apeldoorn via Utrecht en weer terug.
Op de heen weg is de auto leeg op de terugweg alleen klein spul.
Gebruikersavatar
door ZOAB
#360992
Ik rijd bijna wekelijks Tiel - Apeldoorn (Noord) - Tiel met de Caddy I
ik kan de wat grotere spullen meenemen, maar ga niet met motorblokken, complete bumpersets, etc. zeulen..
Alles met een zeiltje of lakens aanleveren, anders beschadigt de hammerite in de laadbak ;)
door PoloFrank
#361792
syncroBAS schreef:waarom rij jij die route in godsnaam over Alkmaar als ik vragen mag? das harstikke om man :( je kan beter over Hoorn rijden. ik denk dat dat een half uur scheelt als het niet meer is. :wink:


sorry voor de offtopic :mrgreen:

oh ja waa rhet om ging , ik rij vrijdag 22 december van Den Helder naar Epe en woensdag de 27ste weer terug.
Mn vriendin woont in de buurt van Alkmaar, dus daar ben ik nog wel eens te vinden :wink: Ik rij ook niet voor mn lol zo'n eind om :P Alhoewel die afsluitdijk wel een leuk stukkie is met de G40 :twisted:
Gebruikersavatar
door AntiAlfa
#364729
Is geregeld :P
Laatst gewijzigd door AntiAlfa op 10 jan 2007 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]