VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door prodiX2K
#1313797
prodiX2K schreef:Rijd er iemand in de nabije toekomst van de kanten Heerenveen naar de kanten Roosendaal / Bergen op zoom ? Moest dat zo zijn contacteer me even via PB.
Je zou me hier een enorm plezier mee doen, wil er gerust ook iets voor geven.

Grtz Sam.

Tel nr : 0478878397 ( Belgisch nummer )
Gebruikersavatar
door Ebut
#1336540
Spullen voor prodiX2K zijn al bezorgd 8)

Voor anderen geld ook: Ik ga bijna wekelijks van hier in het noorden [Noord Friesland] naar het verre zuiden [Kerkrade en omstreken], dus als er wat vervoerd moet worden een van beide kanten op, dan hoor ik het wel ;)
Gebruikersavatar
door Syste
#1336731
Komende week rij ik bijna elke dag van eindhoven naar den haag en terug..
Dus moet er nog iets mee dan hoor ik het wel via pm........
door Milano
#1338003
Vanaf 1 April doe ik van dinsdag t/m donderdag een retourtje Austerlitz ( Zeist - Driebergen ) <-> Woerden.

Ik hoor het wel als er iets mee moet! ;)
Gebruikersavatar
door Dekker88
#1373745
Straks over 9 uurtjes, richting Den Haag.. vanaf daar om 11.00 richting Maastricht...
en dan Zondagmiddag +- kom ik terug richting Ilpendam (Purmerend)

Laat het me maar even weten, ik zal af en toe even kijken in me PM Box via mobiel :E
Gebruikersavatar
door dragracer
#1422685
Is er iemand die voor mij een golf 1 radiator op kan halen in Schiedam en die meenemen in de richting van de Achterhoek.
Ben ook wle bereid om zelf een klein stukje naar je toe te komen.
Amersfoort zou ook mogen daar ben ik binnenkort ook nog....

Groeten Jacco
door djemz
#1433049
niemand die van lunteren naar België moet of dichtbij de belgische grens? Ik wil velgen hebben die enkel te krijgen zijn bij sjaaks autoservice in lunteren, maar heb geen tijd om 4u heen en 4u terug te rijden.. Zou al een heel stuk schelen moesten ze bij de grens geraken
Gebruikersavatar
door Ilyas88
#1433069
Ik rij bijna dagelijks vanuit omgeving R-dam naar Schiphol voor m'n werk, vertrek wel heel vroeg in de ochtend. De dagen dat ik rij verschillen dus PM maar als je vragen hebt.

Paar keer in de maand rijd ik ook wel eens naar Brussel (behalve in juli i.v.m vakantie).
Gebruikersavatar
door Ryan91
#1459723
Ik ben bijna elk weekend onderweg van Dordrecht naar Zutphen. Vrijdag avond/zaterdag heen en zondag avond/maandag weer terug richting Dordt. Op zaterdag en zondag ook veel in de omgeving te vinden van Zutphen.

Ik heb geen reuze auto, ik rij met een 6n2, maar wellicht voldoende voor bepaalde spullen. :tu:
Gebruikersavatar
door Eclecticc
#1459733
Ik ga vaker van Haarlem richting Maastricht vanwege familie etc die daar wonen. Minimaal 1 weekend in de maand, dus mocht je iets richting het verre suuden willen hebben, PM me maar!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]