VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2500503
Vandaag een poging gedaan om het lekkage probleem te verhelpen. Aangezien ik de metalenplaat achter het deurpaneel (bestuurders zijde) ivm lekkage voor geen mogelijkheid los kreeg ook niet met de foto's van de KB erbij, het lijkt als of het nog vast zit aan een wit kunststof onderdeel aan de achterkant van de stalenplaat. Uiteindelijk besloten omdat ik pissed ben omdat het niet gelukt is de boel weer dicht te bouwen.

Bij het dicht bouwen kwam ik erachter dat de electriche ramen, kofferbak en tankklep het niet meer doen.
Het enige wat ik gedaan heb is alle stekkers los gehaald aan het deurpaneel en aan de metalen plaat zit een groot zwart blok en daar heb ik ook de stekker van los gehaald.
Alles is met rustig en met beleid los gemaakt en weer gemonteert, alles 3x keer nagekeken of alle stekkers weer correct zijn aangesloten maar niks werkt. Ik hoop dat het een zekering is, heb in het boekje gezocht maar kan niks onder welke zekering dit valt.

Ik heb overigens alle stekkers wel los gemaakt terwijl de spanning erop stond, auto radio stond gewoon aan.

In het boekje kan ik nergens vinden welke zekeringen hier ondervallen en via de zoekfuntie ook niet, wel paar topics gevonden maar niet bekend welke zekeringen het zijn

Iemand Suggesties?? Graag!!
#2500827
Ranchdude schreef:Dat witte "ding"zit je ruit aan vast,of los schroeven of pennetje eruit trekken ;)
M.b.t tot het niet werken van enkele componeneten,ik vermoed dat er een storing in zit,contact stond waarschijnlijk ingeschakeld...
Contact stond idd aan, probleem is opgelost. Zekering gesprongen gelukkig.

Denk dat als je de 2 raam bouten eruit draait dat het dan los komt.
Weet jij toevallig dat als het slot mechanisme aan de zijkant van de deur losdraait of dat dan gelijk los of zitten daar nog diverse kabels of veren aan vast?

Bij een 2.5 liter diesel een nieuwe motor ingebouw[…]

OEM webshops

Hallo allemaal, Welke NL of Duitse websites bevel[…]

Tiguan dashboard lampjes

ik kan hier n hele verhaal gaan schrijven maar als[…]

... ken ik niet, zal een universele tool zijn... l[…]

Dat is niet de originele ledstrip. Ledstrip is ook[…]

Goedemiddag mede-forumleden, Hierbij wil ik meze[…]

Klopt. Brandstoffilter vervangen is een eitje. Ik […]

Helix subwoofer Golf 8 variant

Ik heb zelf zo systeem laten inbouwen. Alle boxen […]