VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2531703
Ik zit met een probleem en is zeer dringend!

Het brand plaatje onder de derde verstuiver wil er niet uit, hij zit vast in de zitting. Iemand een tip hoe ik deze eruit kan krijgen?

Als ik de verstuiver zo monteer dan lekt hij!
Kan ik zo de motor warm laten draaien?
#2531741
Zo simpel als wat, neem een stukje sterk ijzerdraad, buig er een klein haakje ( soort oogje ) aan en vis hem eruit, werkt perfect.

En maak de schacht ook goed schoon, anders dicht hij dalijk alsnog niet goed af!
#2532285
is eruit na hem stuk gemaakt te hebben met een beitel. Gelukkig is alles goed gegaan :s
#2532687
Heb hem eerst geprobeerd warm te maken met een heteluchtföhn maar de föhn smolt en het brandplaatje was nog niet eens warm. Toen maar met de gasbrander maar het vuur kwam overal behalve bij het plaatje dus daar maar snel mee gestopt.
Nog geprobeerd met een drijver hem los te slaan, maar behalve deukjes in het plaatje geen resultaat.
Toen maar een telescoopmagneet met een dot lager vet eraan in het verstuiver gat gehangen om brokstukjes op te vangen en hem aan één kant doorgeslagen met een beitel. Toen op een kwart een centerpuntje erin geslagen zodat hij iets meer naar binnen kwam en toen kon ik hem eruit vissen met een fietsspaak.
Schacht is wel wat beschadigd maar hij dicht gelukkig nog wel goed af.

Mijn haar is tijdens het starten wel 50 tinten grijzer geworden, en zou het ook niemand zo aanraden maar het is mij iig gelukt.
#2532740
Je hebt het zo te lezen tenminste nog met beleid gedaan..
Campion schreef: Mijn haar is tijdens het starten wel 50 tinten grijzer geworden, en zou het ook niemand zo aanraden maar het is mij iig gelukt.
:mrgreen:
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]