VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
Ik vroeg me af of hier iemand op 't forum zit die ervaring heeft met de DPS versterkers van Audiotec Fischer. Heb me een PP-52DSP versterker gekocht met een bijbehorende subwoofer voor in de Corrado.
Die versterker kun/moet je dus helemaal zelf instellen.
Nu vind ik rondklooien met zo-iets helemaal niet erg, maar als er iemand is die dit al eens gedaan heeft en tips & tricks voor me heeft, maar al te graag uiteraard. :mrgreen:

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/pp-52dsp.html

Heb op het moment in de auto een Compo setje van Pioneer voorin (13cm speakers in de deurbakken en de tweeters zijn netjes in de originele tweeters gelast. ) en in de hoedenplankdragers zitten JBL GTO 4" x 2" speakers. (waren de zwaarste 4x2's die ik kon vinden,.. en JBL klinkt normaal toch wel goed. iig dat was de gedachtegang.
De Subwoofer is een PP 7S-D van Audiotec Fischer http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... -7s-d.html

(vandaar dat ik ook zo'n bandenpomp/compressortje zoek in het gezocht gedeelte. m'n reservewiel moet wijken in de naam van goed geluid. :LOL:

Krijg de versterker als het goed is deze week binnen. Dus ben hoe dan ook benieuwt!
Whoohoo. aan het gebrek aan reacties denk ik dat dat dus een nee is. :P Jeej, primeur.

Kreeg iig net een belletje dat ik de versterker ook op kon halen. Ben echt benieuwt nu. :mrgreen: Hoe je het ook wend of keert, het geluid van de radio in kunnen stellen d.m.v. een laptop is dik. :LOL:
Handleiding VW Tiguan

Vandaag , 28-11 , kreeg ik vanuit Duitsland via de[…]

Babyblauwe Eco UP! -> CNG

Ik zit boven in het Friese land, waar je eigenlijk[…]

Standkachel inbouwen golf 7.5 2017

Goedenmiddag heeft er iemand ervaring met een stan[…]

Bedankt. Dat is voor mij helaas te oud.

Gezien je zegt dat ie full options is, is er gee[…]

Regensensor plaatsen Golf 8

Goedemorgen, mijn wagen heeft zeker een lichtsenso[…]

Let je goed op dat je sleepcontact geschikt is and[…]

Motor afdekplaat VW golf 8R