- 04 jun 2014 20:00
#2553197
Heren,
Laatste tijd word het steeds duidelijker dat ik vermogen mis in m'n Golf 3 TDI 1z. Setup is als volgt:
1Z
JD chip van ~115pk
AFN verstuivers
Katvervanger, 60mm pijp
EGR dicht
Dit reed allemaal prima, helaas had de ECU problemen (veel storingen, noodloop, enz), uiteindelijk een standaard 1Z ecu gekocht en daar de JD chips in gezet. In de tussentijd met originele ECU gereden en toen werd al duidelijk dat er veel vermogen miste. Foutmelding die vaak voortkomt is de volgende:
![Afbeelding](http://i62.tinypic.com/303fjmx.jpg)
link naar de VAGCOM log van 003, 008 en 011:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJCYLJ6HNBGB.xls
Ik heb de vacuumslang ECU-Intake manifold en de N75 klep al vervangen voor nieuwe exemplaren.
Iemand enig idee?
Laatste tijd word het steeds duidelijker dat ik vermogen mis in m'n Golf 3 TDI 1z. Setup is als volgt:
1Z
JD chip van ~115pk
AFN verstuivers
Katvervanger, 60mm pijp
EGR dicht
Dit reed allemaal prima, helaas had de ECU problemen (veel storingen, noodloop, enz), uiteindelijk een standaard 1Z ecu gekocht en daar de JD chips in gezet. In de tussentijd met originele ECU gereden en toen werd al duidelijk dat er veel vermogen miste. Foutmelding die vaak voortkomt is de volgende:
![Afbeelding](http://i62.tinypic.com/303fjmx.jpg)
link naar de VAGCOM log van 003, 008 en 011:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJCYLJ6HNBGB.xls
Ik heb de vacuumslang ECU-Intake manifold en de N75 klep al vervangen voor nieuwe exemplaren.
Iemand enig idee?
ik heb een vw golf 5 1.4 en wil er een spaghetti spruitstuk op zetten weet iemand meschien een website waar ik die ken kopen en of het goeden zijn ???
bij voorbaard dank