VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door feki122
#2553665
Goedendag,

Ik heb een Golf 3 uit 1993/1994 maar heb een aantal probleempjes, het volgende:
De auto loopt af en toe op drie cilinders maar als ik gas geef richting de 1000rpm dan loopt ie normaal totdat ik het gas los laat, het gaat om een 1.6 ABU, 75pk.
Ook valt na het starten soms weer gelijk uit, ik hou hem dan aan de praat door wat gas te geven, nu weet ik dat mijn hallgever stuk aan het gaan is, kan de hallgever deze klachten geven?
Vorige eigenaar heeft al eens de rotor+kap vervangen en bougies zullen +/-8k km oud zijn.

Mijn elektrische raam links reageert niet altijd, dan druk ik de knop paar keer omhoog/omlaag, en dan klikt de motor/relais niet altijd.
Na een paar keer doet ie dat wel, en dan gaat het raam iets omlaag en dan nog een paar keer klikken op de schakelaar en dan zakt ie wel volledig en doet ie dit automatisch op commando, blijft het verder dan ook goed doen.
Ik heb al een andere schakelaar geprobeerd maar dit mocht niet baten, waar kan ik verder zoeken waar dit symptoom door kan komen?

Mijn voorste stoelen hebben een deluxe pakket, naast het gebruikelijke voor/achter functie en de rugleuning kantel, kunnen ik ook hoogte instellen en onderzit kantelen, ook heb ik nog een extra draaiknop waarmee ik het binnenste van de rugleuning aan de voorkant kan afstellen, dus alsware meer wang of minder wang.
Bij de passagier stoel werkt dit prima, maar bij de bestuurder stoel klikt ie enkel, en de andere kant gaat ie stroef, ik ben bang dat als ik door forceer dat ie stuk(ker) gaat, is dit te maken en hoe eventueel?
Op de sloop heb ik dit systeem nog niet gevonden dus heb niet kunnen kijken helaas.

Ook hebben mijn panelen last van los latend stof/nepleer, ik heb mijn combinatie niet gevonden op de sloop, kan een bekleder dit opnieuw verlijmen?

Alvast bedankt :tu:

Mvg, Ferry
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk