VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mikegti
#2554465
Hallo,

Ik snap er geen van :cry:

gisteren mn oude spaghetti spruitstuk vervangen voor een nieuwe, dus de inlaat eraf, spruitstuk eraf via de bovenkant gedemonteerd, dat was allemaal geen probleem..
Toen alles weer gemonteerd, overal nieuwe pakkingen, vacuumslangen weer terug geplaatst zoals het moet, maar nu komt het,

Auto start goed en loopt goed stationair, maar zodra je gas gaat geven dan is t meer prrrr, beetje te vergelijken met een boxermotor qua geluid, test ritje gemaakt, maar totaal geen vermogen,inhouden! door het geluid lijkt hij op 3 poten te lopen, wat ie niet doet...lamdasonde afkoppelen maakt ook geen vershil..

Ik weet niet meer waar ik het kan/moet zoeken...
#2554523
stefan,

Zal morgen een filmpje maken, het rare is, gister deed hij t nog gewoon normaal voordat ie de garage in ging... ik zal morgen de bedrading/injectoren nog eens controleren
#2554864
Hij loopt weer!! Nieuwe inlaat pakking en draadje injector was niet top...
Maar nu, na 15 minuten draaien wordt m'n spaghetti bijna rood gloeiend..

Dus ik neem aam dat m'n ontsteking te laat staat?
#2554951
mikegti schreef:alles is opgelost :tu:
hoe precies? misschien wel even makkelijk om te vermelden :tu:
#2554956
[quote="mikegti"]Hij loopt weer!! Nieuwe inlaat pakking en draadje injector was niet top...

Dit was de eerste oplossing :D

Wat betreft het spruitstuk, deze gloeide wat, enkel met staionair draaien, op alle 4 de bochten, dat is 1 keer gebeurt, daarna een flink stuk wezen rijden, en toen ie warm was ff flink op het gas, nergens geen last meer van.. ontsteking staat gewoon goed etc etc.. :tu:

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]