VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door DamyVR6
#2556122
Schippersss schreef:
KaRaKaN schreef:Een goede Zeem gebruiken.
Das juist het probleem, zeem drog goed maar je trekt hem ook vol met krasjes en swirls.

+1 een zeem is echt not done... :SCRATCH:

Gebruik zelf de watermagnet van Mequiars
Gebruikersavatar
door MTyn
#2556123
Ach ja, een spons, zeem, Wash&Shine, oud tshirt en Turtlewax... wie is er niet groot mee geworden? :LOL:

Een Delirium droogdoek vind ik echt vele malen beter werken dan een Watermagnet!
#2556161
Met een föhn! :tu:
Gebruikersavatar
door martijn-mk2
#2556167
Ik was hem altijd met mijn eigen sopje in de wasbox en dan afspoelen met dat ontkalkte water.
Of idd met de delirium handdoek, kan je 2 complete passats goed mee afdrogen zonder hem uit te moeten wringen :tu:
door Xizer
#2556447
KaRaKaN schreef:Een goede Zeem gebruiken.
:LOL:
KaRaKaN schreef:JA als je je auto niet goed wast en vervolgens ook een zeem gebruikt die versleten is, dan krijg je krasjes ja.
:LOL: :LOL: :LOL:


Gebruik om je wagen te drogen een goede microvezel doek. Ik gebruik de Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm van Poorboys World. Goede doek (als je weet hoe je hem gebruikt) voor een schappelijke prijs.
door Xizer
#2556624
bjkli schreef:ik gebruik zo een zo een tuin bladblazer blaast 250 km/h is zo droog :)
Super idee man, lekker je wagen staal zandstralen! Scheelt straks ook weer in de kosten van voorbehandelen als je de wagen opnieuw laat spuiten. :tu:
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2556630
bjkli schreef:ik gebruik zo een zo een tuin bladblazer blaast 250 km/h is zo droog :)
:LOL:
Gebruikersavatar
door DamyVR6
#2556648
bjkli schreef:ik gebruik zo een zo een tuin bladblazer blaast 250 km/h is zo droog :)

vroeger reed ik naar Soesterberg...zette hem na het wassen achter een F16...mooi droog :LOL: :LOL:
Gebruikersavatar
door DennisR32
#2556653
DamyVR6 schreef:
bjkli schreef:ik gebruik zo een zo een tuin bladblazer blaast 250 km/h is zo droog :)

vroeger reed ik naar Soesterberg...zette hem na het wassen achter een F16...mooi droog :LOL: :LOL:
+1 beide reacties verdienen een " vind ik leuk" :LOL:
door joos92
#2556724
Xizer schreef:
bjkli schreef:ik gebruik zo een zo een tuin bladblazer blaast 250 km/h is zo droog :)
Super idee man, lekker je wagen staal zandstralen! Scheelt straks ook weer in de kosten van voorbehandelen als je de wagen opnieuw laat spuiten. :tu:
Gaat prima hoor :). Gewoon een beetje nadenken voor je iets doet. Waarom zouden er anders metropolitan airblasters verkocht worden :).

Ikzelf gebruik de wooly mammoth, werkt naar mijn mening een stuk beter als bijv de monello droogdoek, is dan ook iets duurder ;).
door pologolfje
#2556915
Ik zet de auto altijd even rechtop, :LOL: :LOL:
dan loopt al het water er via het uitlaatstukje
(laagste punt) er zo weer vanaf.

Afbeelding
Stuur en stoelverwarming

Die staan bij mij op uit

Probleem opgelost, bleek inderdaad de module on de[…]

Echt alle kabels? Dat word een flink klusje zijn[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieks[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Dank! Hoe weet je dat dan?

navigatie MIB2

Ik heb onderstaande met een V18 kaartje er in: IM[…]

Tikken als de wagen uitstaat

Ja dat vrees ik ook. Als ik een van de zijdeuren l[…]

VW App en gebruikers aanmaken

Probeer eens via: https://www.volkswagen.nl/servi[…]