VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door PDBU
#2557263
tamer schreef:Mensen maken zich drukken dan de topicstarter :LOL:
Inderdaad... Punt is niet dat ik het niet kan betalen, maar dat ik de auto net heb gekocht en nu al een onderhoudsbeurt a EUR 570 krijg voorgesteld. Dit terwijl er ook flink wat afleverkosten zijn betaald.
door Fritsdeblitz
#2557264
Raar dat je niet wat korting krijgt na aanschaf van een dure auto


Mijn Dealer is wat dat aangaat een toppertje
Laatst gewijzigd door Fritsdeblitz op 16 jun 2014 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Schippersss
#2557265
Vind apart dat ze niet even klein beurtje hebben gegeven tijdens het afleveren. Mijn cc hebben ae dat toen wel gedaan omdat toen ook nog 6 maanden kon rijden en ik niet weer langs de dealer wilde gaan. Was zo geregeld bij de aankoop van de auto.
door PDBU
#2557267
Fritsdeblitz schreef:Raar dat je niet wat korting krijgt na aanschaf van een dure auto


Mijn Dealer is wat dat aangaat een toppertje

Ja daar denk ik nu ook aan. Had eerder al gebeld met de verkoper en die vertelde me dat de kosten ongeveer 250 - 300 zouden zijn voor een beurt. Nu komen ze aan met bijna 600.
Gebruikersavatar
door DamyVR6
#2557305
PDBU schreef:
Fritsdeblitz schreef:Raar dat je niet wat korting krijgt na aanschaf van een dure auto


Mijn Dealer is wat dat aangaat een toppertje

Ja daar denk ik nu ook aan. Had eerder al gebeld met de verkoper en die vertelde me dat de kosten ongeveer 250 - 300 zouden zijn voor een beurt. Nu komen ze aan met bijna 600.

Kijk je toch nog ff bij een andere dealer....hier in de buurt smijt deze met 10% korting op beurten en accessoires 15%.... Blijkbaar krijgen dealers ook de kortingsknop in de gaten :E
door Fritsdeblitz
#2557333
En op de beurtjes verdienen ze het geld dus echt veel minder zal het niet gaan kosten


Ben blij dat ik het hier zelf kan zou ook goed balen van zulke rekeningen sterkte kerel :tu:
door wjb222
#2557383
heb mijn dealer net gesproken
en omdat mijn auto dus 4 maanden geleden een beurt gehad heeft
word de 60.000km beurt gedaan als de auto de eerst volgende beurt nodig heeft :tu:
door PDBU
#2557659
Fritsdeblitz schreef:En op de beurtjes verdienen ze het geld dus echt veel minder zal het niet gaan kosten
Zoveel is mij duidelijk. De remvloeistof moest in januari eigenlijk ook al vervangen worden :SCRATCH: Toen had ik die auto twee maanden. Komen ze nu mee
door Fritsdeblitz
#2557732
Neem je verlies en zoek een Dealer die wel zuinig is op zijn klanten


En misschien toch leren om zelf wat te doen aan je auto dat zijn de grootste verdienste :tu:
Gebruikersavatar
door DamyVR6
#2558659
Klein onderhoud zoals een kapotte Lamda Sensor, luchtfilter, interieurfilter, Dempers, remblokken, banden, ruitenwissers doe ik allemaal zelf...wel met originele delen....scheelt een hoop centjes en je leert zelf ook nog wat.... :tu:
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2564688
NielsMK4 schreef:Bedenk niet dat die 570 euro alleen voor een beetje olie en een filtertje is.
Denk ik ook. Waarschijnlijk heeft hij een DSG en daarvan moet bij 60.000 km de olie ververst worden en dan praat je al snel over ruim 200 euro. En dan de olie van de motor is nog eens 100 euro, dus 570 euro voor het totaalplaatje zou inderdaad best kunnen. ;)
door Fritsdeblitz
#2564826
Maar soms dendert de Dealer door

Vandaag nieuwe Bcm module gekregen garantie werk Dealer prijs 439 euro ex montage .


Zelf doen 169 euro tja wees eerlijk dat is gek :D
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2565635
Fritsdeblitz schreef:Maar soms dendert de Dealer door

Vandaag nieuwe Bcm module gekregen garantie werk Dealer prijs 439 euro ex montage .

Zelf doen 169 euro tja wees eerlijk dat is gek :D
Klopt, dat is een te groot verschil.
Ik heb mijn auto in onderhoud bij de VW-dealer in Almelo, maar hier heb ik nog geen enkel probleem gehad met de kosten. Gewoon nette (vooraf afgesproken) prijzen, maar dit zal wel niet overal hetzelfde zijn. Ook zijn ze hier zeer klantvriendelijk! :tu:
door Fritsdeblitz
#2565636
Mijn Dealer is ook een goed bedrijf niks dan lof


En snap ook dat er geld verdient moet worden maar grote beurt voor een Gti kost geloof ik 550 euro .


Laat daar oplos een rekensom aan materiaal dan blijft er toch wel een erg veel verschil .


Iedereen zijn of haar keus Dealer of wat anders Ben absoluut geen automonteur maar blij dat ik het meeste toch zelf kan :tu:
Gebruikersavatar
door maurice
#2565647
Als je bij de grens woont, lekker in Duitsland laten doen. Voor mijn passat 285 euro grote beurt.

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]