VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door golf2rabbit
#2558109
hallo allemaal

ik heb een golfje 2 rabbit van 1992 motorcode NZ. een 1.3 injectie... die liep niet mooi meer.. om eerlijk te zijn rotslecht... van zodra je de gas loslaat valt hij stil... dus dacht ik hup motorkap open en eens kijken of we iets vinden. motor is nog volledig origineel en heeft zo een lelijke zwarte schotel als luchtfilter (hoop dat jullie het snappen) wel daar hangt blijkbaar een kabeltje aan en dat hing verder nergens aan vast.... nu is mijn vraag kan iemand mij even uitleggen waar dit op hoort? op de foto zien jullie het misschien beter... in het rode vakje... aan de kant van de luchtfilter hangt het nog vast maar aan de andere kant hangt het los... waar hoort dit op vast te zitten en kan dit het probleem zijn waarom hij slecht/ niet loopt?
golfmotor.jpg
golfmotor.jpg (107.81 KiB) 761 keer bekeken
alvast bedankt!
Gebruikersavatar
door dkeune
#2558164
die motor is geen NZ maar een MH ! Nz heeft een vierkant-rechthoekig luchtfilterhuis! is een vaccuum slangetje die hoort wel ergens vast te zitten idd, en die kunnen ook zeker voor ellende zorgen!
#2558690
was maar een voorbeelfoto die ik op internet vond... :D heb gevonden waaar het kabeltje hoorde en nu blijft hij weer lopen maar de afstelling voor op rolantie (zo zeggen ze het hier in België weet niet of ze dit ook in Nederland zo zeggen. is gewoon in neutraal blijven lopen) te draaien is nog niet 100% ik ken er zelf te weinig van.. bedankt voor je reactie!

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]