VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Hennessy
#2562749
Blijft vaag om zo je ex voertuig terug te zien wetende dat er iets niet klopt.

Heb zelf al 2x ex voertuigen te koop zien staan op MP.
M'n oude Kawa ZX9R verkocht met 35dkm, werd aangeboden op MP met 19dkm gelopen. :shock:
Golf 3 VR6 Highline, zelf uit Duitsland toentertijd geimporteerd van 1ste eigenaresse, compleet met boekjes en alle documentatie. Met 140dkm verkocht, werd een jaar later aangeboden op MP met 85dkm gelopen, zonder boekjes. Heb gebeld met de handelaar en die sloeg dicht en stotterde een eind weg, ik weet genoeg vriend!
Belachelijk hoe de markt word verziekt door dit soort gasten. :evil:
Gebruikersavatar
door MK4V5
#2562804
Het idd een vaag idee, persoonlijk vind ik het ook zonde. Maar het feit dat er straks iemand een hoop zooi op wielen koopt vind ik erger. Ik had de verkoper voor de gein een mail gestuurd met een foto van hoe de auto was. Zijn reactie..

"Zoow,hij was mooier dan dat ie nu is hahahahah
Maar evengoed een hele mooie auto
Dank voor je reactie.
Gr team Cobicar .

Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Cobicar."


Alleen de manier van schrijven al.. :? Ik heb er verder maar niet meer op gereageerd.
Gebruikersavatar
door MK4V5
#2562823
1999golf4 schreef:ja, ik zou, als ik jouwas, die cobicar even bellen jah
Ik heb die man al gesproken, was naar mijn idee een wat vreemd gesprek.
Hij beweert dat alles door de vorige eigenaar gedaan is. De foto die ik hem gemaild heb was ook naar aanleiding van dat gesprek. Het is jammer dat het niet in de buurt is, zou wel een kijkje willen nemen etc.

Zojuist ook uit nieuwsgierigheid de koper benadert, deze geeft alleen nog geen gehoor. Kwam nog wel een oude advertentie van hem tegen.
Laatst gewijzigd door MK4V5 op 03 jul 2014 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door MK4V5
#2562835
Dat vraag ik me ook af :?

Het in onderdelen verkopen van de auto blijft in mijn beleving sowieso een domme zet. Alleen de kofferklep en voorschermen hadden wat roest. De rest van de auto was hard en het blok erg goed, maar goed ieder zijn keuze. Ik haat alleen dit soort praktijken!
Gebruikersavatar
door MK4V5
#2562848
Kingpin schreef:Dit is nou een omgekatten auto , als je slim bent doe je aangiften! Daar heb jij niet zo veel aan maar waarschijnlijk de oude eigenaar van die nu te koop staat wel :tu:
Net de vorige eigenaar gesproken en deze heeft het carrosserie en interieur verkocht aan iemand die een GTI aan het restaureren was, dat blijkt dus cobicar te zijn. De auto is dus zeer waarschijnlijk omgekat. Zal er ook aangifte van gaan doen.
Gebruikersavatar
door Pieter25
#2562851
Die paarse heeft een tijdje gelden nog op mp gestaan.
Heb toen getwijfeld of ik er zou gaan kijken. Had een bod gedaan en kreeg toen een mailtje dat ik wel
Moest komen en dan kan ik hem meenemen. Ik heb besloten om niet meer te gaan kijken. Omdat ik het niet vertrouwde.
Die jongen zit ook op volksforum en heet iets met maus.
Had er toen ook problemen mee en ben dus blij dat ik hem niet heb gekocht.
Gebruikersavatar
door MK4V5
#2562854
Pieter25 schreef:Die paarse heeft een tijdje gelden nog op mp gestaan.
Heb toen getwijfeld of ik er zou gaan kijken. Had een bod gedaan en kreeg toen een mailtje dat ik wel
Moest komen en dan kan ik hem meenemen. Ik heb besloten om niet meer te gaan kijken. Omdat ik het niet vertrouwde.
Die jongen zit ook op volksforum en heet iets met maus.
Had er toen ook problemen mee en ben dus blij dat ik hem niet heb gekocht.
Wat hij er verder mee gedaan heeft weet ik niet. Toen ik hem van de hand deed zat er her en der wat roest op en het alarm had een stervend relais. Verder was hij nog erg goed. De persoon waar jij over spreekt, daar heb ik net contact mee gehad. Ben er ook vrij zeker van dat hij er verder niks mee te maken heeft. Hij heeft het carrosserie en interieur verkocht, de auto was verder kaal.
#2562998
Whow he wat een praktijken zeg, ik zal het er ook niet bij laten zitten ook al heb je er zelf niks aan. Doet toch zeer dat iemand zonder dat die het weet er zo inloopt.
Hou ons aub op de hoogte hoe dit is afgelopen.
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2563014
Dit soort dingen zijn zeker om ziek van te worden, maar zou wel een beetje voorzichtig zijn met je aangifte doen van een omgekatte wagen.

Weet je die 300% zeker ? Je weet toch geen chassis nr van de auto in de staat waar in nu in verkeerd ?

Blijft wel vreemd dat alles zowat aangepast is, en de kleur ook anders is, maar toch moet je voorzichtig zijn met dat soort uitspraken.

Wat die km stand betreft is niet zo vreemd, er worden genoeg tellers verwisseld die defect zijn, en dan heb je automatisch de stand die op je andere teller staat, en 9 van de 10 laten deze niet aanpassen..Was dan wel weer zo netjes om dat erbij te vermelden, hij wist immers de oude stand.

Zo word er toch heel wat aangekloot met dit soort dingen, en iedereen denk alleen nog maar aan geld.
Gebruikersavatar
door MK4V5
#2563050
MK2-VRT schreef:Dit soort dingen zijn zeker om ziek van te worden, maar zou wel een beetje voorzichtig zijn met je aangifte doen van een omgekatte wagen.

Weet je die 300% zeker ? Je weet toch geen chassis nr van de auto in de staat waar in nu in verkeerd ?

Blijft wel vreemd dat alles zowat aangepast is, en de kleur ook anders is, maar toch moet je voorzichtig zijn met dat soort uitspraken.

Wat die km stand betreft is niet zo vreemd, er worden genoeg tellers verwisseld die defect zijn, en dan heb je automatisch de stand die op je andere teller staat, en 9 van de 10 laten deze niet aanpassen..Was dan wel weer zo netjes om dat erbij te vermelden, hij wist immers de oude stand.

Zo word er toch heel wat aangekloot met dit soort dingen, en iedereen denk alleen nog maar aan geld.
Als het om het 'voorzichtig doen' gaat, als het chassisnummer klopt dan heeft die man verder geen probleem. Maar hoe meer ik er over nadenk hoe logischer het is dat hij aan het frauderen/belazeren is. Zeker na een reactie over de telefoon. Hij had namelijk gezegd dat de vorige eigenaar de auto 'gerestaureerd' had. Deze persoon zou de auto ook zeker langer dan een jaar in bezit hebben gehad wat niet kan. Dus ik doe gewoon aangifte.

Waar ik me ook erg aan stoor is dat je dit alleen op afspraak kunt doen. Het maken van zo'n afspraak is een drama. Als je dan een afspraak hebt staan, dan is het nog steeds niet zeker of je ook echt terecht kunt. Goed geregeld bij de Politie.

Je kunt nooit veel geld verdienen aan deze auto, de ellende en leed staat zelfs voor zulk soort praktijken niet in verhouding. Als je het nou doet met een auto van een ton of zo. Dan blijft het uitermate triest, maar dan verdient de persoon er wel flink aan.

Voor de duidelijkheid, in alle gevallen is een nekschot wel op z'n plek.
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]