VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
Beste allemaal,

Ik heb afgelopen week een nieuwe Golf 7 Highline Variant besteld. Nu vind ik de LED achterlichten erg mooi maar die zijn volgens de dealer niet leverbaar op de Variant. ( Overigens zouden die volgens diverse berichten nu wel standaard zijn op de gewone Highline, omdat VW het standaard uitrusting niveau heeft aangepast.)

Anyway, ik ben er dus niet zeker van of er wel of niet LED achterlichten inzitten. Mochten die er niet opzitten dan wil ik dat dus achteraf gaan doen.

Mijn vraag is of de achterlicht units van de gewone Golf en de Variant hetzelfde zijn? en zijn die dan plug en play over te zetten?

Auto wordt pas eind september geleverd dus ik heb nog even om eea uit te zoeken.

Alvast bedankt,
of je ze plug and play kunt overzetten betwijfel ik , ze zijn gecodeerd dacht ik ,maar is wel te doen.
ik dacht dat antera ze verkocht had het laats gezien op zijn site,zal ze ook plaatsen zeker. lowering.nl
Bedankt voor de antwoorden,

Ik ben er inmiddels achter dat de Variant geen Led achterlichten heeft... :evil:

Ook heb ik gevonden dat er een extra kabel van de buitenste licht unit naar de binnenste moet worden gelegd en dat er een verbinding gemaakt moet worden tussen pin 4 en pin 1. ( aan beide zijden)

Vooral het leggen van de extra kabels vereist het verwijderen van nogal wat plastic delen en daar zie ik toch wel tegenop bij een nieuwe auto....

Nu eerst afwachten tot de auto er is en dan mogelijk gaan inrijden in de richting van Breda, op de site van Antera staat dat de lichtunits voor alle typen Golf geschikt zijn en dat inbouw mogelijk is.
Rick86 schreef:Golf 7 codeert zichzelf om ;)
alleen achter voor niet

Daarnaast zitten er achter hologeen in de Variant en geen LED en is het ook niet leverbaar en is niet over te zetten

p.s. zo kan je het ook lezen idd. Maar voor alle golf 7's idd maar niet de Golf 7 Variant :E

Afbeelding
Daarnaast zitten er achter hologeen in de Variant en geen LED en is het ook niet leverbaar en is niet over te zetten
Dat is balen... :evil: Die units zijn dus ook helemaal anders qua vormgeving?

Wat niet kan, dat kan niet... Wel jammer vind het toch wel mooi staan...
Antera schreef:
Rick86 schreef:Golf 7 codeert zichzelf om ;)
alleen achter voor niet

p.s. zo kan je het ook lezen idd. Maar voor alle golf 7's idd maar niet de Golf 7 Variant :E

Afbeelding
Hou maar op over de voorkant :LOL: heb ik al flink mee lopen kloten inderdaad... is niet zo simpel als bij de 6
En ja alleen de achterkant codeert zichzelf om dat klopt.. ach zo blijven we een beetje bezig toch? ;)

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht