VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door kevinbeekes
#2567787
Ik ben in het bezit van een Golf 6 gti met xenon verlichting.

In mijn boordcomputer kan ik mijn bochtverlichting aan en uit zetten.
Toen ik mijn auto heb gekocht heb ik er ook naar gekeken en zag bij het draaien van het stuur de lampen draaien.
Echter nu ik de auto heb opgehaald krijg ik dit niet meer voor elkaar.....

Iemand een idee hoe je dit kunt testen en of ik wel zeker bochtverlichting heb?
door Fritsdeblitz
#2567790
Misschien is je Bcm terug gezet naar fabriek,s instellingen


En dan werkt je bocht verlichting niet meer


Hebben ze bij mij ook gedaan en ben ook al me leuke opties kwijt die ik in me bcm had gezet :GRR:
door Fritsdeblitz
#2567794
Sorry ik heb bochtverlichting via mijn Mistlampen dat werkt anders als bij jou


En Bcm betekend gewoon boordcomputer die regelt bv de instellingen van je verlichting
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2567881
Heb je Xenon met LED's of zonder? Ik heb toen expres een GTD gezocht met Xenon maar zonder die LED's (= kermis-achtig). Gevolg is dan wel dat je geen meedraaiende lampen hebt. ;)

Bochtverlichting kan toch altijd via de mistlampen?
(ik heb dit bij mij uitgezet, want ik vind dat geen porum)
Gebruikersavatar
door kevinbeekes
#2567924
Nee ik heb geen led verlichting in mijn koplampen.

Wel raar dat ik het bij de garage wel voor elkaar kreeg.....

Mijn mistlampen zijn ook uitgezet en doen het nu ook niet maar is dat hetgeen wat ze bedoelen met bochtverlichting in mijn boordcomputer?
door Mari
#2567947
Volgens mij behoren je mistlampen gewoon te werken als je deze met de schakelaar inschakelt, ook al zijn ze als bochtenverlichting in gebruik.

Indien het voorheen wel gewerkt heeft in de garage, dan even terug om er naar te laten kijken. Heeft er veel van weg dat ze je mistlampen voor uitgeschakeld hebben, ze werken dan ook niet meer als bochtenverlichting (en is de optie in het menu ook niet meer aanwezig).
door Fritsdeblitz
#2567969
Dat zeg ik Vas heeft ff met de fabriek online gezeten en jij bent al je instellingen kwijt die je had aangevinkt met Vagcom


En ook bedankt haha :SCRATCH:
door Fritsdeblitz
#2568021
Als dat bij jou niet is gebeurt dan zouden je motoren overleden moeten zijn of een zekering kapot


Lijkt me ook vreemd zou de boel toch maar eens uitlaten lezen
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2568143
Motoren doen het wel. Als je de auto start en je zet de lampen aan, dan zie je ze wel bewegen. ;)
Mij hebben ze verteld dat in de bochten meedraaiende koplampen alleen op de nieuwere Golf 6-jes zitten (Xenon met LED). Dus dat klopt niet? :roll:
door Fritsdeblitz
#2568147
Weet niet hoe je koplampen weten welke kant je oprijd haha denk dat er sensoren bij je stuur inrichting zitten ???


Denk dat je dat deeltje mist of het staat niet goed in je bcm Meer opties zijn er niet toch


Heren monteurs legt u het nou eens ff goed uit :tu:
Gebruikersavatar
door kevinbeekes
#2568162
Het draaien van de lampen zou moeten gebeuren bij een minimale snelheid van 10 km/h . Dat is wat ik nog heb kunnen vinden. Bij mijn golf draaiden de lampen ook mee toen ik stil stond.

Je kunt in de boordcomputer ook je travel mode aanzetten, voor als we links rijden ipv rechts. hieruit blijkt dan ook of de motoren kapot zijn of niet.

Binnenkort als mijn kabel binnen is gekomen toch maar eens aan de computer hangen...
door Fritsdeblitz
#2568165
We blijven het volgen en wacht niet te lang met je kabel als hij niet van Ross-Tech is anders werkt hij niet meer haha

Sterkte kerel hoop dat je eruit komt :tu:

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.