VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door Hertejong
Hallo,

Aangezien ik onlangs een Golf 7 variant Highline 1.4 tsi met R-line pakket heb besteld (lease) heb ik mezelf aangemeld op dit forum. 8)

Ik heb de auto besteld in de kleur Limestone Grey met 17" velgen in donkere kleur en deze wordt voorzien van onder andere Xenon Plus, executive pakket, driving profils, winterpakket, keyless entry, getinte ramen achter en adaptive cruise control.

Het interieur van de auto met R-line pakket vind ik erg sportief met de aluminium tinten in het stuur.

Ik ben alleen benieuwd of er ook aluminium(look) flippers te bestellen zijn om de sportieve look helemaal af te maken. Kan iemand mij hierover meer informatie verschaffen of weten jullie of die bijvoorbeeld de audi A3 ook passen?

Ook heb ik inmiddels 2 extra R-line logo's besteld om op de voorspatborden naast de voorwielen te plakken. (net zoals elke audi s-line)

Daarnaast heb ik het idee om de spiegels in pianolak te laten wrappen om de extra pianolak van het R-line pakket te benadrukken en versterken. Weet iemand hier nog een goed adres voor?

Uiteraard sta ik ook open voor meer tips om de auto een nog sportievere look te geven. :tu:
Het blijft inderdaad een lease auto ja. Ik kan mezelf echter toch wel bestempelen als een autofanaat en dan vind ik het wel leuk om bepaalde dingen aan te passen. Flippers zijn volgens mij een meerwaarde aan de auto waar ik dan 4-5 jaar van kan genieten. En de stickers en wrapping kan verwijderd worden bij inlevering als de leasemaatschappij dat wil.

Ook denk ik er over om er een afneembare trekhaak op te zetten achteraf. Dan komt dit niet in de eigen bijdrage en de bijtelling van de auto. In dat geval zou ik hem 2-3 keer betalen in de looptijd.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht