- 14 aug 2014 00:02
#2576494
Hallo.
ik heb sinds kort een golf 1 cabrio gekocht uit 86.
hij heeft een poos niet meer gelopen en is rijdend weg gezet naar wat mij verteld is.
Nu het volgende:
de garage die hem en twee anderen gekocht heeft, heeft de ontsteking er af gehaald om op een andere te proberen.
nu kwam ik er achter dat er een RF blok in ligt. 8v
Er zou origineel een ander motorblok in horen een 1.8 motor code ben ik effe kwijt.
Ik heb een nieuwe complete ontsteking unit gekocht inclusief de boegiekabels.
Die een maal gemonteerd wou hij niet aanslaan.
Vervolgens de benzine leiding door geblazen en carburateur van boven schoon gespoten.
daarna 20liter nieuwe brandstof er in.
nu heb ik hem wel aan de loop ( na 100x starten en op gang houden met benzine/ remreiniger inspuiten.0
Probleem nu! hij start als ik half gas geef en houd. geef ik meer gas of minder daar reageerd hij bijna niet op.
laat ik gas los dan slaat hij uit.
iemand enig idee waar ik dit moet zoeken??
ik denk de cabru?
ontsteking lijkt mij wel goed te zitten. Eerst zuiger op BDP en vliegwiel op markering daarna ontsteking unit er in, en de hamer wijst naar de kabel voor 1ste cilinder.
Dat zou dus goed moeten zijn.
iemand een sugestie??
ohh en voor de mensen die nog vakantie hebben langskomen om effe te kijken/ helpen mag altijd. drenthe grens groningen
ik heb sinds kort een golf 1 cabrio gekocht uit 86.
hij heeft een poos niet meer gelopen en is rijdend weg gezet naar wat mij verteld is.
Nu het volgende:
de garage die hem en twee anderen gekocht heeft, heeft de ontsteking er af gehaald om op een andere te proberen.
nu kwam ik er achter dat er een RF blok in ligt. 8v
Er zou origineel een ander motorblok in horen een 1.8 motor code ben ik effe kwijt.
Ik heb een nieuwe complete ontsteking unit gekocht inclusief de boegiekabels.
Die een maal gemonteerd wou hij niet aanslaan.
Vervolgens de benzine leiding door geblazen en carburateur van boven schoon gespoten.
daarna 20liter nieuwe brandstof er in.
nu heb ik hem wel aan de loop ( na 100x starten en op gang houden met benzine/ remreiniger inspuiten.0
Probleem nu! hij start als ik half gas geef en houd. geef ik meer gas of minder daar reageerd hij bijna niet op.
laat ik gas los dan slaat hij uit.
iemand enig idee waar ik dit moet zoeken??
ik denk de cabru?
ontsteking lijkt mij wel goed te zitten. Eerst zuiger op BDP en vliegwiel op markering daarna ontsteking unit er in, en de hamer wijst naar de kabel voor 1ste cilinder.
Dat zou dus goed moeten zijn.
iemand een sugestie??
ohh en voor de mensen die nog vakantie hebben langskomen om effe te kijken/ helpen mag altijd. drenthe grens groningen