VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door adverts
#2576675
Hoi all,

hoe kan ik mijn elec ramen schakelaar vervangen? Kan ik dit gwn eruit wippen? Zo ja, bestaat er hier een speciale plastic tool voor? Zo ja, waar kan ik dit aanschaffen?

Bij voorbaat dank
#2576835
Zo'n knullige vraagstelling vraagt om het verwijderen van dit bericht. ;)
En daarbij is het een dubbele post onder een andere naam.
En waarschijnlijk gaat het ook nog eens om een Golf 4 en staat de vraag op de verkeerde plek ..... :ZZZ:
#2576893
Hoi,

Sorry voor de dubbele post. Dit heeft met een instabiele internetverbinding te maken.

Ik ben Henk. 29 jaar en ik bezit een golf 6 TSI.

De vraagstelling betreft dan ook dit model. Ik heb het model er niet bijgezet, omdat ik er vanuit ging dat de Golf en Passat 6/7 hetzelfde raamschakelaar systeem hebben. Stomme aanname.

Voor wat betreft de persoon hierboven, in het vervolg graag geen ongenuanceerde uitspraken danwel uitspraken zonder enige toetsing. Mocht je autistisch zijn, alvast mijn excuses.
Gebruikersavatar
door Gizm0
#2576903
adverts schreef:...Mocht je autistisch zijn, alvast mijn excuses.
okee, ik moet eerlijk toegeven, ik moest lachen! :D
#2576961
Sorry Henk, ik dacht daar heb je weer zo'n halve zool met een verkeerde posting, waar het op deze site van wemelt. Als ik mensen zie die afkortingen als 'gwn' gebruiken en die de beheersing van de Nederlandse taal blijkbaar zijn verloren of nooit beheerst hebben, dan word ik al helemaal kriebelig, maar goed ........
En ik doe niet aan ongenuanceerde uitspraken, daarom mogen zoveel mensen mij ook zo graag, haha. :mrgreen:
#2577001
No harm done ;)

Heeft iemand enig idee waar ik zo een plastic toolkitje kan aanschaffen? Ik lees elders namelijk dat het schakelkastje zo eruit te wippen zou moeten zijn.

Bij voorbaat dank.
#2577269
Antera schreef:Plat mes of spatel werkt ook goed.



Afbeelding
Dankje. Ik zal het morgen eens proberen.

Ps. Ik zie weleens in "DIY filmpjes" dat er een speciale toolkit bestaat. Iemand enig idee waar dit te verkrijgen is?
#2577276
Ik heb je andere post even verwijderd, zodat we hier verder kunnen gaan :tu:

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.