VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Formatix
#2577021
Kheb een golf 2 met rp monopoint

Deze start koud met rook en roet zwarte rook
Oli verbruik is 0
Luchtfliter is nieuw
Nieuwe bougies zzijn al zwart
Lamba is goed
Vacuum is goed ( op inlaat spruitstuk zit nog een vacuum voor airco die niet werkt kan ik die afdoopen?

Iemand een idee? Bougie kables zijn ook goed en rotor ook benzije filter ook nieuw
#2577041
Zoekfunctie ook eens gebruiken..

Kan de kvs temp sensor zijn bv, maar denk eerder aan een probleem aan de monopoint zelf..Misschien de stuurdraad van de injector doorgeschuurt en hangt tegen de massa, dan blijft hij vol inspuiten.
#2577048
Start wel zonder problemen. Lijk een ECU probleem. Zijn de massa's allemaal intact? Indien die niet goed zijn kan dit rara storingen veroorzaken. Maatje had toen ook zijn cilinders vol staan wegens een defecte ecu wegens ontbrekende massa van blok naar bobine. Daardoor ging de massa zich langs een andere weg verplaatsen en gaf deze problemen



Afbeelding
#2577409
oke dan weet ik waar ik kan gaan zoeken , als ik de lambdasonde los haal dan loopt hij stationair ook better , het raare is zo dra die warm is loopt hij wel goed ook niet xtreem zuinig of zo maar goed

ik heb het idee dat die verzuipt maar niet continu aant sproeien is de bougies zijn niet zijk nat aleen flink zwart van onvolledige verbranding

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]