VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2586116
Sinds gister m'n ruitenwissermechanisme mij in de steek liet werkt de interval stand van de ruitenwisser niet meer.
Ik heb op de sloop een ander ruitenwissermechanisme gehaald en bevestigd.
Stand 1 en 2 werken zoals ik gewend ben. :tu:
Echter de interval stand en als ik de ruitenwisservloeistof gebruik dan gebeurd er niets met de ruitenwissers.

Ook heb ik er een andere ruitenwissermotor op aangesloten maar ook deze heeft hetzelfde probleem.

De zekering heb ik gecontroleerd en die is in orde.
Volgens het onderhoudsboek van Haynes zou er een relais moeten zitten op de 4de plek van onder. (Van links naar rechts geteld) Echter hier zit geen relais maar loopt een zwart/wit (als ik het me goed herinner) weg naar de achterkant van de zekeringkast.

Heeft iemand een suggestie waar het mogelijk aan kan liggen?
#2586313
Lees eens terug..

19 is voor de interval!

Dus niet 3e of 4e van links maar de 2e van links gezien..

Zet de interval aan en voel of dat relai om de paar sec klikt, doet hij niks, verwissel deze dan door een andere 19 of 99 en test weer, doet hij nog niks, dan is de hendel kapot!
#2734669
Na de ruitenwisser-hendel vervangen te hebben bleek hier het probleem niet te zitten.
Bij een autosloop een ander relais 19 geprobeerd en hierna werkte de interval en sproeistand weer.
Echter weigerde de ruitenwisser achter nog steeds dienst. (Deze was er ook mee opgehouden..)
Na wat onderzoek gepleegd te hebben bleken alle 3 de draden in het kousje bij de klep gebroken te zijn.
Draden opnieuw verbonden en ook deze is weer uit de dood opgestaan.
Bedankt voor alle hulp en hopelijk kan iemand anders hier ook het antwoord vinden. :)
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk