VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2587389
Hallo VWForummers,

Op dit moment rij ik, nog niet zo lang, een A3 8v Sportback Pro Line S (S tronic/Daytona/B&O/Pano/RS4 velgen) en overweeg serieus de overstap te maken naar de nieuwe Golf VII GTE. Niet dat deze fraaier is dan mijn huidige auto, maar wel een stuk voordeliger (zakelijk). Ook de E-Tron is een optie, maar die is toch weer flink duurder. Bovendien heb ik vorige week mirrorlink in een Polo uitgeprobeerd met mijn HTC One M8 en dat werkt echt geweldig!

Er ligt een offerte voor een GTE met de volgende spec's:

Lak: Oryx white
Spraakbediening
Telefoonvoorbereiding 'Premium'
Executive plus pakket
Elektrisch bedienbaar Panorama schuif-/ kanteldak
Adaptive Cruise Control met Frontassist
Zijruiten achter en achterruit 65% lichtabsorberend

Extra's:

Leer (zwart met blauw stiksel) wordt achteraf door Alba ingebouwd.
Mijn huidige RS4 velgen (18") gaan mee en worden antraciet grijs gespoten.
Qua uitlaat-upgrade twijfel ik tussen de VW centraal oplossing en een R uitlaat van Little Exhaust.

Huidige auto:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door lalleman93 op 13 dec 2015 11:27, 5 keer totaal gewijzigd.
#2587410
Mirrorlink is niet strict en alleen vw hè?! Sony, pioneer, noem et maar op, ze hebben het allemaal. Gimmickje die in de praktijk toch niet veel gebruikt wordt bij een gebrek aan compatibiliteit. Leuk om mee te klooien, scheelt je weer een zuignap op je raam voor de TomTom, maar doet niks wat je met bluetooth nie zou kunnen. Zijn zat navi clonen ook voor de audi die mirrorlink ondersteunen. :tu:

Enige voordeel; je kan weer sms'en en whatsappen/facebooken zonder een boete te krijgen!
#2587418
Niet helemaal juist @nldutchyjay i.m.h.o.

https://www.youtube.com/watch?v=6J5KNaaVRoQ

Krijg het filpje niet embedded op de manier zoals ik dit altijd doe, iemand suggesties? Afbeelding
Laatst gewijzigd door lalleman93 op 14 sep 2014 08:47, 2 keer totaal gewijzigd.
#2587421
Navraag bij PON leert dat de optie vanaf juni 2015 beschikbaar zou moeten zijn. Aangezien ik minimaal tot mei nog in de Adrie blijf rijden, past dit perfect!
#2587424
Dank @Meller! En trouwens, je hebt je auto in Sittard gekocht bij dezelfde kerel als mijn zoon 2 weken terug zijn Lexus IS200....hahahaha. Afbeelding
#2587427
Voorproefje met de RS4 velgen en de little-exhaust r-look uitlaat. Ik moet er nog wel ff aan wennen eerlijk gezegd. Ook met die ballonbanden die er standaard op zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de optie via Volkswagen zelf:

Afbeelding
#2587474
Funswijk schreef:Ik zou die Audi zeker niet wegdoen voor een Golf 7, wat in mijn ogen niet echt een gelukt model is. ;)
Er komt ook nog een offerte voor een e-tron.
Funswijk schreef:Vooral die chroomaccenten bij de GTE, wie heeft dat in vredesnaam bedacht?! :beatup: :(
Daar zal ongetwijfeld wel een retrofit zwarte vervanger voor komen!
#2587493
lalleman93 schreef:Niet helemaal juist @nldutchyjay i.m.h.o.

https://www.youtube.com/watch?v=6J5KNaaVRoQ

Krijg het filpje niet embedded op de manier zoals ik dit altijd doe, iemand suggesties? Afbeelding
Yup, das mirrorlink. Je ziet hoe erg het schokt. En muziek van je mobiel afspelen is leuk, maar als je een RNS hebt met hardeschijf of usb/sd card waar VEEEEEL meer muziek op past ga je die gebruiken. Die nummers op je telefoon heb je allemaal al 1000x gehoord (als je m als ook mp3 speler gebruikt natuurlijk...)

Bijkomend "nadeel"; radio afspelen/andere radio functies gebruiken tijdens een mirrorlink session kan niet. Je bent dus gebonden aan alle muziek op je mobiel als je ook navigatie (of apps) op je scherm wilt. Is natuurlijk ook weer te omzeilen door de FM ontvanger op je mobiel aan te zetten, maar ben je weer een kwartier aant klikken.

Het lijkt allemaal heel spannend en mooi, dacht ik ook, maar in praktijk zou ik er nog geen 20 euro extra voor over hebben.

Maargoed, mijn mening natuurlijk :)
(En, er zijn heel weinig telefoontjes die het echt goed onderstunen vanuit de fabriek. Geen garantie dat HTC mirrorlink op al zn telefoons blijft zetten, mijn samsung s4 stond het iig niet op.)

Niet om t een of ander, maar staar je niet kapot op dat mirrorlink gedoe om een vw te kiezen :tu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]