VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2648405
Nieuw hier, dus hallo :-)

Afgelopen vrijdag mijn GTE opgehaald bij de dealer. Reed hiervoor een Alfa MiTo, ben dus inderdaad een gunstige bijtellingsrijder ;-)

Desalniettemin; wat een feest. Heerlijke wagen, alles erop en eraan. Snel in de GTE stand, maar ook volledig elektrisch (uiteraard valt de accuduur tegen) gaat hij nog prima mee in het verkeer.

Nu het volgende: ik ben op zoek naar iemand die, door even de laptop aan de auto te hangen, een aantal zaken in het systeem kan wijzigen (zoals video's afspelen ook tijdens het rijden, standaard de achterlichten aan, etc.). Is hier iemand die me daarmee kan helpen?
#2654667
TommyDJ schreef:Wat raar dan. Ik was gisteren bij de dealer (van den Udenhout) voor een offerte en daar werd mij verteld dat allen de 50 tinten grijs (die ook in het boekje staan) besteld kunnen worden. Hoe zit dat dan? Gewoon over doorvragen?
Sorry maar daar snap ik niks van!

Afbeelding
#2655450
TommyDJ schreef:Zojuist bevestigd gekregen via de dealer en PON. Het nieuwe model voor 2016 zal geproduceerd worden vanaf week 22 (eind mei), en bestelbaar zijn vanaf medio april/begin mei. Hier zit dus het nieuwe MIB II infotainment systeem in met Android Auto en Apple Car (of hoe het ook heet) en Mirrorlink.
Is dit nog actueel? Wie is de dealer en wie bij Pon? Sta op het punt te bestellen en kan nog heeeel even wachten ;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 41
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk