VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2591308
Gisteren bij van Udenhout naar de GTE gaan kijken en best onder de indruk. Er stond er één in Oryx White en ééntje in Carbon Steel Grey, net de kleuren waarover ik twijfel. Lastige keuze. Zondag om 17.00 uur was nog 1 slot vrij om te kunnen rijden. Ze zijn zo zeldzaam, dat er iemand van PON mee zal rijden! Ik zal zondag wat fotootjes maken.
#2591722
je bedoel wit is zo 2014, zelf heb ik ook getwijfeld of een GTE leuk was voor mij. maar ben toch voor de benzine versie gegaan vind de GTE te duur in aanschaf en ik vind de voorbumper niet mooi met dat led.
Ik rij de auto privé dus ik heb geen bijtelling of wat dan ook en dan komt hij toch al snel tegen de 40 a 45k uit terwijl de ''gewone'' golf 33k kost. dan denk ik in mijn eigen voor dat verschil kan ik wel wat litertjes benzine tanken.
#2592081
Zo'n auto voor privé bezit kan financieel nooit op tegen een normale golf. De lease is alleen aantrekkelijk en daarom zal de komende jaren de man met de stropdas erin rijden. Totdat de bijtelling ervanaf gaat. Wil nog wel eens zien wat er dan met de prijs gebeurd van deze GTE.
#2592890
De GTE staat ff op "hold". Er is ook een Passat GTE onderweg met 7% en dat is ook een hele mooie. Prijzen zijn nog niet bekend, dus die wachten we maar ff af.
#2593119
Afgelopen zaterdag in Amsterdam een kwartier mogen rijden met een witte GTE. Erg bijzondere ervaring om volledig elektrisch te rijden, in GTE modus is de auto snel. In Amsterdam stond afgelopen zaterdag ook een GTE in Reflex Silver.
Weet iemand waar een GTE in Carbon Steel Grey te zien is?
#2593183
Vanaf afgelopen maandag tot en met aanstaande zondag hebben wij er twee staan in Alkmaar. Ik heb al meerdere keren gereden en met klanten mee gereden. We hebben er inmiddels 10 verkocht en nog een hele pluk in bestelling staan.. :mrgreen:

Rijdt goed! Op e modus tot 120 km/u elektrisch is leuk. Maar de GTE stand blijft natuurlijk leuker.

Ons stopcontact draait wel overuren.. :LOL:

Morgen wat foto's schieten en een verslagje maken denk ik..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]