VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2659647
Wat een heerlijke auto. Had toch een voorraadmodel met jawel, gratis het spiegelpakket wat ik was vergeten :) toch weer geluk! Ik heb nog 1 ding wt niet echt lijkt te lukken, en dat is het automatisch draaien van de spiegel bij achteruit riiden. Deze kan volgens mij naar beneden draaien toch? Zag de instelling wel staan.
#2659741
3mptyy schreef:Wat een heerlijke auto. Had toch een voorraadmodel met jawel, gratis het spiegelpakket wat ik was vergeten :) toch weer geluk! Ik heb nog 1 ding wt niet echt lijkt te lukken, en dat is het automatisch draaien van de spiegel bij achteruit riiden. Deze kan volgens mij naar beneden draaien toch? Zag de instelling wel staan.
Ik dacht al dat is wel heel erg snel ;-)

Heb je foto van de aanwinst?
#2662090
Vorig weekeinde mijn witte GTE opgehaald. Heerlijke auto. Mijn eerste stekker auto.
Twee issues: 1. Accu laadt max op tussen 35-45km, meestal rond 40 km. Dit moet 51 km zijn. Dus met opladen mis ik al 20%, kan ca 35 km electrisch rijden.
2 Heb Discover Pro besteld en dacht dan Google Maps en realtime traffic info te hebben. Niet dus. Voor Guide & Inform basic moet je de premium telefoonvoorbereiding hebben. Helaas dus. En baal ik. De dealer wist dit ook niet en had mij lekker gemaakt. Nu heb ik een dure satnav met achterhaalde features.
Verder ben ik tevreden over de auto. Suggestie voor verbetering: zet er een startknop op.
#2662280
Lordoftheflatbush schreef:Vorig weekeinde mijn witte GTE opgehaald. Heerlijke auto. Mijn eerste stekker auto.
Twee issues: 1. Accu laadt max op tussen 35-45km, meestal rond 40 km. Dit moet 51 km zijn. Dus met opladen mis ik al 20%, kan ca 35 km electrisch rijden.
2 Heb Discover Pro besteld en dacht dan Google Maps en realtime traffic info te hebben. Niet dus. Voor Guide & Inform basic moet je de premium telefoonvoorbereiding hebben. Helaas dus. En baal ik. De dealer wist dit ook niet en had mij lekker gemaakt. Nu heb ik een dure satnav met achterhaalde features.
Verder ben ik tevreden over de auto. Suggestie voor verbetering: zet er een startknop op.
Zet je auto climat eens op off. Dan moet je wel 50km zien staan :) dit beïnvloed namelijk je e-mode range.
#2662332
3mptyy schreef:
Lordoftheflatbush schreef:Vorig weekeinde mijn witte GTE opgehaald. Heerlijke auto. Mijn eerste stekker auto.
Twee issues: 1. Accu laadt max op tussen 35-45km, meestal rond 40 km. Dit moet 51 km zijn. Dus met opladen mis ik al 20%, kan ca 35 km electrisch rijden.
2 Heb Discover Pro besteld en dacht dan Google Maps en realtime traffic info te hebben. Niet dus. Voor Guide & Inform basic moet je de premium telefoonvoorbereiding hebben. Helaas dus. En baal ik. De dealer wist dit ook niet en had mij lekker gemaakt. Nu heb ik een dure satnav met achterhaalde features.
Verder ben ik tevreden over de auto. Suggestie voor verbetering: zet er een startknop op.
Zet je auto climat eens op off. Dan moet je wel 50km zien staan :) dit beïnvloed namelijk je e-mode range.
Ja bij het rijden wel dat klopt (potentieel), maar heeft niets met laden te maken. Mijn Golf GTE laad gewoon niet 100% op volgens de app.
#2662334
renekesgti schreef:Ja dat kan inderdaad maar zoals ik al aangaf in mijn eerdere bericht vind ik het geen porum zon ding tegen de muur. En ja je kunt het makkelijker declareren met een laadpunt. Er zit een pasje bij die je gebruikt om m te activeren. Deze box kost circa 1200 euro dus vandaar mijn vraag of er anderen zijn die dit handig hebben opgelost. Gr René
Ik heb gewoon een extra stekkerdoos buiten gemonteerd. 16A met eigen groep. Laad de accu in iets meer dan 2 uur vol. Je hebt dus helemaal niet zo'n dure laadbox nodig.
#2662342
Lordoftheflatbush schreef:
3mptyy schreef:
Lordoftheflatbush schreef:Vorig weekeinde mijn witte GTE opgehaald. Heerlijke auto. Mijn eerste stekker auto.
Twee issues: 1. Accu laadt max op tussen 35-45km, meestal rond 40 km. Dit moet 51 km zijn. Dus met opladen mis ik al 20%, kan ca 35 km electrisch rijden.
2 Heb Discover Pro besteld en dacht dan Google Maps en realtime traffic info te hebben. Niet dus. Voor Guide & Inform basic moet je de premium telefoonvoorbereiding hebben. Helaas dus. En baal ik. De dealer wist dit ook niet en had mij lekker gemaakt. Nu heb ik een dure satnav met achterhaalde features.
Verder ben ik tevreden over de auto. Suggestie voor verbetering: zet er een startknop op.
Zet je auto climat eens op off. Dan moet je wel 50km zien staan :) dit beïnvloed namelijk je e-mode range.
Ja bij het rijden wel dat klopt (potentieel), maar heeft niets met laden te maken. Mijn Golf GTE laad gewoon niet 100% op volgens de app.
heb ik ook. Dat ligt eraan of je voordat je je stekker aansloot alles nog op auto had staan. Heb je alles op off staat er netjes 51
#2662472
Golf GTE met een door ons zelf samengestelde en geteste Eibach set waarbij de auto recht komt te staan en niet met zijn neus gedoken zoals standaard en met de standaard eibach pro kit.
Alleen bij ons verkrijgbaar voor de prijs van 199 excl montage. Montage en uitlijnen tegen meerprijs mogelijk .


PS zaterdag 16 MEi is er een GTE verlagingsdag waarbij er 6 GTE's verlaagt gaan worden met deze set. Mocht je interesse gewekt zijn en wil je eens kijken hoe het er dan uit komt te zien ben je van harte welkom.


Meer info omtrend deze dag info(AT)lowering.nl

Afbeelding




Afbeelding
#2662798
Ik zit trouwens nog een beetje te rommelen met het "langzamere" laden icm wegrij tijdstip. Ik zet mijn auto regelmatig bij een openbare laadpaal en wil het liefst dat ik deze na werktijd neerzet en de volgende ochtend weer kan wegrijden met een volle accu. Echter wil ik niet dat deze direct wordt volgeladen binnen de 3 uur dat ik de stekker heb aangesloten (maar gedurende avond/nacht). Ik heb nu in mijn app een regelmatig terugkerend wegrij tijdstip ingevoerd (in de ochtend). Daarnaast heb ik bij de instelling "onderste acculaadgrens (procent)" het percentage op 50% gezet (stond op 100).

Is dit de goede manier om dit in te stellen? Tevens wil ik bij mijn werk wel meteen gaan opladen naar 100%. Dan moet ik zeker iets handmatigs doen? Ik hoor het wel GTE mensjes :)
#2662818
Als je direct wel laden heb je bij de laadaansluiting 2 knoppen. 1 met een klokje en 1 alleen met een stekker.Als je direct wil laden moet je de 2e indrukken. Deze word dan oranje.

Betreffende jou laadtijden. Je moet dan een tijdstip instellen en niet de onderste laadgrens. De 50% houd in dat hij pas gaat laden als de accu onder de 50% capaciteit is. Is deze 51 % laad hij dus helemaal niks
#2662827
kgrootnl schreef:Als je direct wel laden heb je bij de laadaansluiting 2 knoppen. 1 met een klokje en 1 alleen met een stekker.Als je direct wil laden moet je de 2e indrukken. Deze word dan oranje.

Betreffende jou laadtijden. Je moet dan een tijdstip instellen en niet de onderste laadgrens. De 50% houd in dat hij pas gaat laden als de accu onder de 50% capaciteit is. Is deze 51 % laad hij dus helemaal niks
Ok, nu is het een stuk duidelijker. Dus ik kan de onderste laadgrens gewoon op 100% zetten (voor bijv op werk zonder schema). En als ik inplug aan de paal in de straat druk ik na inpluggen op het klokje en pakt hij het ingestelde wegrijschema?
#2663330
GTE EIBACH verlagingsdag.

Op 16 mei 2015 organiseren wij samen met De Baronie Banden in Terheijden een GTE / E-tron Eibach verlagingsdag. Op deze dag zullen er een aantal Golf 7 GTE's/E-tron verlaagt gaan worden door Tuningcenter Lowering en deze zullen daarna door De Baronie Banden worden uitgelijnd.
Mocht U een Golf 7 GTE of een Audi A3 G/E-Tron hebben en eens willen weten hoe het staat met deze (Custom) Eibach verlaging of misschien wel wilt weten hoe het rijd. bent U die dag van harte welkom. Voor vragen en misschien wel voor een leuk praatje samen met andere E-rijders om wat kennis en ervaringen uit te wisselen.

Ook is ieder ander die geen GTE rijd maar toch eens gezellig langs wilt komen voor een praatje of andere zaken zijn natuurlijk ook van harte welkom. Die dag zullen er ook diverse actieprijzen zijn voor diverse verlagingen, banden enz.

Die dag komt Vredestein komt met een grote opblaasband en met spullen om mee te geven aan een ieder die langs komt. verder zal er expresso bar zijn en ook komt iemand van vredestein zelf om eventueel Uw vragen te beantwoorden.
WNaar alle waarschijnlijkheid komt er die dag ook een Rally auto zodat u ook deze eens van dichtbij kan bekijken en misschien wel plaatsnemen erin.

U bent allen van harte welkom op het volgende adres op 16 mei 2015 vanaf +/- 9 uur tot +/- 15/16 uur:

De Baronie Banden
Bredaseweg 47
4844 CK Terheijden.

Mocht U tussentijds nog vragen hebben of heeft U nog een aanvulling voor die dag neem dan even contact met ons op.
p.s. er is nog plek voor nog 1 a 2 GTE/Etron/G-trons voor verlaging
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 41
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]