VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2663540
Als de mijne voor die tijd (en de kans is groot) wordt geleverd, doe ik graag mee :tu:

Een plekje voor mij reserveren dus svp en ik denk dat ik ga voor de 2 x 35mm (maar dat moet ik op locatie zien/beoordelen).
#2663550
Ook ff een update mbt tot mijn GTE. Afgelopen zaterdag was het inderdaad mogelijk om in het PON systeem (niet de web-configurator) MJ2016 te bestellen en wat staat er met grote letters bij, dit is niet van toepassing op de GTE en e-Golf. Damn, had ondertussen al kunnen rijden en dus voor niets gewacht. Inderdaad (zie eerdere post), pas vanaf kw 44/45 is de MJ2016 beschikbaar voor de accubakkies. Meteen in de huidige dealervoorraad gekeken en een perfecte kandidaat gevonden! Specs:

- Pure White
- Executive Plus
- Adaptive Cruisecontrole
- 35% getint glas
- Pano dak
- Spiegelpakket
- Kessy
- Achteruitrijcamera
- 18" Serron
- DAB
- Winterpakket

Extra's achteraf:

- Elba leer inbouw
- Eibach Custom Pro-Kit (via Lowering de 16de?)
- Little Exhaust GTI RVS uitlaat en diffuser
- Mijn huidige RS4 velgen in matzwart (de Serron's zijn voor de winterbandjes)

Nog op zoek naar zwarte VW badges en twijfel over zwarte achterlichtunits en zwarte spiegelkappen. De achterlichtunits zijn binnenkort beschikbaar via het Duitse DECTANE.
#2663644
lalleman93 schreef:Ook ff een update mbt tot mijn GTE. Afgelopen zaterdag was het inderdaad mogelijk om in het PON systeem (niet de web-configurator) MJ2016 te bestellen en wat staat er met grote letters bij, dit is niet van toepassing op de GTE en e-Golf. Damn, had ondertussen al kunnen rijden en dus voor niets gewacht. Inderdaad (zie eerdere post), pas vanaf kw 44/45 is de MJ2016 beschikbaar voor de accubakkies.
Dat is wel raar dan. Want op mijn factuur, die ik afgelopen maandag op heb laten stellen, staat 'Prijsverhoging MY2016' à ~450 euro. En dat is volgens mijn dealer een garantie dat ik een GTE van modeljaar 2016 krijg. Beetje raar?
#2663725
@GTEMB: incl. montage 750,- Euro. R-type kan ook :E

@TommyDJ: Het zal wel een MJ2016 zijn, maar dan zonder de door mij zo gewenste MIB II update! Ik verwacht dat de "gewone" 7 nog iets duurder is geworden.
#2663987
3mptyy schreef: Ik zet mijn auto regelmatig bij een openbare laadpaal en wil het liefst dat ik deze na werktijd neerzet en de volgende ochtend weer kan wegrijden met een volle accu. Echter wil ik niet dat deze direct wordt volgeladen binnen de 3 uur dat ik de stekker heb aangesloten (maar gedurende avond/nacht).
mag ik vragen waarom je niet wilt dat hij direct opgeladen gaat worden ? ik dacht eerste
instantie aan het stroomtarief maar je schrijft later dat je hem op je werk wel direct geladen
wilt hebben, dus dat zou niet echt logisch zijn mits je het zelf moet betalen aan de openbare
paal.
#2667015
TommyDJ schreef:In de configurator voor de GTE van zowel Leaseplan als Alphabet is de prijs van het Executive Plus pakket aangepast (van, uit mijn hoofd, €1950 naar €2100) en zit er nu wél App Connect en DAB+ in:

Afbeelding
Ik ben benieuwd of ik het er bij de mijne ook op zit.

Levering 28 mei
#2667077
GTEMB schreef:
TommyDJ schreef:In de configurator voor de GTE van zowel Leaseplan als Alphabet is de prijs van het Executive Plus pakket aangepast (van, uit mijn hoofd, €1950 naar €2100) en zit er nu wél App Connect en DAB+ in:

Afbeelding
Ik ben benieuwd of ik het er bij de mijne ook op zit.

Levering 28 mei
Lijkt me niet, als je er niet voor betaalt. Het is gewoon echt een nieuw pakket, dus als op jouw factuur de oude prijs staat acht ik de kans klein.
#2667243
De dag zit helaas al vol. Worden die dag 7 auto's gedaan en meer plek heb ik helaas niet. :oops:

Maar je bent altijd welkom om te komen kijken hoe de set staat. En dan kunenn we zeker een vervolg afspraak maken. het is geen straf om in je GTE te rijden toch :E
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 41

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.