VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2667604
Ik kom wel zaterdag, al is het om kennis te maken en mogelijk ff een ritje met iemand te maken om te kunnen bepalen hoe het comfort is na de verlaging :E
#2669425
Lalleman en GTEMB, wanneer is de GTE van jullie besteld? Ik heb 26 maart een bestelling gedaan (Tungsten-Zilver met Rio de Janeiro velgen en een executive plus pakket) en hij zou eerst begin juni geleverd worden. Volgens de dealer zou hij nu pas op 18 juni bij hem binnenkomen.
#2669642
robbarb schreef:Lalleman en GTEMB, wanneer is de GTE van jullie besteld? Ik heb 26 maart een bestelling gedaan (Tungsten-Zilver met Rio de Janeiro velgen en een executive plus pakket) en hij zou eerst begin juni geleverd worden. Volgens de dealer zou hij nu pas op 18 juni bij hem binnenkomen.
Ik heb de mijne uit de beschikbare vrd gekocht, wacht nu alleen nog op leer inbouw door Alba. In Nederland staan ruim 400 GTE's op voorraad! Hij gaat niet zo hard als men in eerste instantie had verwacht.
#2669850
robbarb schreef:Lalleman en GTEMB, wanneer is de GTE van jullie besteld? Ik heb 26 maart een bestelling gedaan (Tungsten-Zilver met Rio de Janeiro velgen en een executive plus pakket) en hij zou eerst begin juni geleverd worden. Volgens de dealer zou hij nu pas op 18 juni bij hem binnenkomen.
19 Maart besteld.

Als het goed is 8 juni ophalen
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 41
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk