VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
Ik kom wel zaterdag, al is het om kennis te maken en mogelijk ff een ritje met iemand te maken om te kunnen bepalen hoe het comfort is na de verlaging :E
Lalleman en GTEMB, wanneer is de GTE van jullie besteld? Ik heb 26 maart een bestelling gedaan (Tungsten-Zilver met Rio de Janeiro velgen en een executive plus pakket) en hij zou eerst begin juni geleverd worden. Volgens de dealer zou hij nu pas op 18 juni bij hem binnenkomen.
robbarb schreef:Lalleman en GTEMB, wanneer is de GTE van jullie besteld? Ik heb 26 maart een bestelling gedaan (Tungsten-Zilver met Rio de Janeiro velgen en een executive plus pakket) en hij zou eerst begin juni geleverd worden. Volgens de dealer zou hij nu pas op 18 juni bij hem binnenkomen.
Ik heb de mijne uit de beschikbare vrd gekocht, wacht nu alleen nog op leer inbouw door Alba. In Nederland staan ruim 400 GTE's op voorraad! Hij gaat niet zo hard als men in eerste instantie had verwacht.
robbarb schreef:Lalleman en GTEMB, wanneer is de GTE van jullie besteld? Ik heb 26 maart een bestelling gedaan (Tungsten-Zilver met Rio de Janeiro velgen en een executive plus pakket) en hij zou eerst begin juni geleverd worden. Volgens de dealer zou hij nu pas op 18 juni bij hem binnenkomen.
19 Maart besteld.

Als het goed is 8 juni ophalen
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 41

Ik heb onlangs ineens veel fouten, airbag, Abs, ol[…]

Geluid tijdens koud start

2009. Vorige eigenaar heeft hem pas vervangen.

Zoektocht eerste VW

Ontzettend bedankt voor uw reactie!

Super bedankt juul voor je antw haha ja ik ben de […]

Stuur trilt

Zijn de pasoppervlakten goed schoon tussen wiel en[…]

veertje in de sleutelhouder

ey ja hoor geen punt daar valt wel wat voor te reg[…]

Home Assistant (HA)

Goedendag, Ik ben een liefhebber van Home Assista[…]

Kabelboom,

Heel fijn. Dank voor de terugkoppeling!