VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2671236
Ja ik heb de gte eindelijk binnen
Zwart Uitvoering oa:
Winterpakket
35% ramen
ACC
18 inch velgen
Opendak
Executive pakket
Spiegelpakket
Keyless acces
Leer ivm electrisch verstelbare stoel
Achteruitkijk camera
Dynamic lane controle ivm xeon verlichting
Comfort tel, digitale radio
Park distantie etc etc

Kortom redelijk compleet
#2672155
Beste VW fans,

Ik sta op het punt om als volgende leaseauto een GTE te bestellen (vroegtijdige beëindiging).
Nu is het voor mij echt passen en meten (leasebudget = 550), en gaat het niet lukken de auto zo samen te stellen dat hij helemaal naar mijn wens is.

Ik had namelijk een offerte laten maken van een voorraad auto met hierop de volgende opties:

Night Blue Metallic
18" inch Serron velgen
Spiegelpakket
Getint glas 35%
Executive plus pakket

Hierop kreeg ik van de dealer dan een korting van +/- 1000 euro, welke later niet bepaald was terug te zien in de bedragen van de leasemaatschappij.
Variërend van 699,- t/m 730,-, kortom met mijn leasebudget en eigen bijdrage niet haalbaar.

Nu kwam de wagenparkbeheerder vorige week terug met een nieuw voorstel:

Metallic lak
Executive pakket

Hier komt hij op een bedrag van ongeveer 630,-.
Dit zou dus haalbaar zijn, als mis ik dan een aantal opties die ik toch graag willen hebben.
Met name de standaard velgen vindt ik verschrikkelijk!

Mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips hoe ik de auto toch meer naar mijn zin kan krijgen?
Velgen zou ik evt. zelf kunnen kopen, maar dan gaat het leasebedrag wel wat omhoog vanwege de winterbanden regeling.
De andere opties gaan ben ik bang gewoon niet lukken...
#2672214
Velgen zou ik evt. zelf kunnen kopen, maar dan gaat het leasebedrag wel wat omhoog vanwege de winterbanden regeling.

Koop ze zelf los via marktplaats bv heb ik met mijn prive auto ook gedaan (950 euro nieuw) Ik heb geen ervaring met lease maar mij lijkt als jij ze helemaal zelf koop en je de auto gewoon laat afleveren op de standaard velgen behoud je dan toch je winterbanden regeling?

Spiegelpakket
Getint glas 35%

Deze opties kosten bij mekaar iets van 500 euro ? zou je die niet zelf kunnen kopen ? is ook achteraf mogelijk via een speciaal zaak.

dan de Executive plus pakket dat is een ander verhaal die is een behoorlijk bedrag duurder dan de normale daar zal waarschijnlijk geen manier voor zijn
#2672680
Hansjebrinkers schreef:Als 't niet in 't budget valt (ook niet met enige creativiteit) zou ik er niet aan beginnen.... Zelf opties en assecoires aanschaffen kan natuurlijk, maar dat kost uiteindelijk privé erg veel. Ik zou dan nadrukkelijk overwegen voor een 14% diesel qua bijtelling hetzelfde kost als een GTE....
De GTE past wel degelijk in mijn budget, gister een berekening gekregen van iemand van personeelszaken. Kwam er op neer dat ik met de huidige config:

Metallic Lak
Executive Plus Pakket

36 euro per maand minder kwijt ben t.o.v. mijn huidige Astra J.
Ik mag geen Diesel rijden, dus al die 7%/14% auto's in die klasse vallen al af.
Daarnaast ga ik ook liever terug naar mijn roots, en ga ik voor een VW (dat reed net wat lekkerder dan mijn huidige auto!).

Nu nog proberen velgen en accessoires erin te krijgen... En de bestelling kan de deur uit :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 41

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.