VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2673093
Oh ja, dat is wel een leuke om te melden natuurlijk :) Heb me niet echt ingehouden qua opties. Liever wat meer betalen en een lekker complete auto rijden.

Carbon Steel Grey. Twijfelde nog over wit, maar de dealer heeft me overtuigd. En het is inderdaad echt een mooie kleur in het echt
- Exec Plus (nieuwe pakket, met App Connect)
- ACC
- Panorama schuifdak
- Spiegelpakket
- Winterpakket
- Keyless Access
- Achteruitrijcamera
- Leren bekleding achteraf
- Oxxo Decimus velgen :) Anders val ik niet op tussen alle Serrons, Rio's en Marseilles

Levering duurt dus misschien nog wel even :( Hopelijk was die week 37 gewoon een ruime indicatie en is de definitieve planning een paar maanden eerder.
#2673590
TommyDJ schreef:Oh ja, dat is wel een leuke om te melden natuurlijk :) Heb me niet echt ingehouden qua opties. Liever wat meer betalen en een lekker complete auto rijden.

Carbon Steel Grey. Twijfelde nog over wit, maar de dealer heeft me overtuigd. En het is inderdaad echt een mooie kleur in het echt
- Exec Plus (nieuwe pakket, met App Connect)
- ACC
- Panorama schuifdak
- Spiegelpakket
- Winterpakket
- Keyless Access
- Achteruitrijcamera
- Leren bekleding achteraf
- Oxxo Decimus velgen :) Anders val ik niet op tussen alle Serrons, Rio's en Marseilles

Levering duurt dus misschien nog wel even :( Hopelijk was die week 37 gewoon een ruime indicatie en is de definitieve planning een paar maanden eerder.
Mooi man!
Vandaag akkoord gekregen (mede door de prima service van een ander forumlid), dus mijn bestelling kan ook spoedig de deur uit!

Mijne wordt:

Carbon Steel Grey
Executive Plus pakket
Spiegelpakket
Donkere ramen

Superblij mee, al moet ik wachten tot half December :ZZZ:
#2673963
Hansjebrinkers schreef:
Majestic schreef:
Superblij mee, al moet ik wachten tot half December :ZZZ:
Hoezo moet je wachten tot half december?? Levertijd zo lang of pas dan aan en andere auto toe??
Ik heb per 15 december mijn leasecontract afgekocht, moet eigenlijk t/m juni volgend jaar rijden.
Zo viel de boete nog enigszins mee ;)
#2674061
Daar is tie dan! Na de verlaging, andere uitlaat, android-box update, zwarte RS4 velgen upgrade en audio upgrade. Een uitgebreide reportage!

Afbeelding
#2674407
Ziet er super uit, echt een plaatje !

Zelf heb ik vorige week ook een GTE besteld, week 32 (begin augustus) wordt deze geleverd en een maand daarna mag ik er gebruik van maken (kan niet wachten).

Ook ik heb gekozen voor Carbon Steel grey met de volgende opties:
- Lederen bekleding Vienna
- 65% getint glas achter
- 18" velgen Serron
- Panorama schuifdak
- Executive plus pakket
- Spiegelpakket
#2677487
Hey hallo iedereen,

Ik volg al een tijdje dit Forum. Rij zelf nu een Golf Trendline Edition 1.2 TSI... De lease periode van deze auto is bijna afgelopen, dus ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe lease auto. Heb wat zitten sneupen op verschillende lease calculator sites en kwam tot de ontdekking dat de GTE in mijn lease budget past. Zeer interessant gezien de bijtelling laag is en je toch een dik aangeklede Golf kan rijden :D .
Heb vorigeweek akkoord gekregen op een offerte die ik heb opgevraagd. Ben heel benieuwd naar de GTE want heb er eerlijk gezegd nog niet in gereden. Maar heb al wel vele reviews gezien. Heb ook onlangs nog even een bezoekje gedaan bij een dealer om de GTE in het echt te zien en om te zien welke kleuren er zijn...

Dit is de configuratie geworden:

Golf GTE Executive Plus
- Carbon Steel Gray
- Trekhaak
- 17" Rio de Janeiro (vind de standaard niet echt mooi...) 18" werd te duur ivm winterbanden...
- Winterpakket
- Achteruitrijcamera
- Adaptive Cruise Control

Volgens de dealer wordt deze GTE eind augustus / begin september geleverd.
Wat zijn jullie ervaringen met levertijden van de GTE. In mijn geval zou dat 12 weken levertijd zijn...
Vind ik best lang.
Nog een klein vraagje: kan je achteraf nog in laten stellen via de boordcomputer dat de rechterbuitenspiegel naar beneden draait als je de auto in zijn achteruit zet? Of had ik daarvoor echt het spiegelpakket moeten bestellen...

MvG,
StuKa
#2677495
Beste forum lezers,

Na 4 jaar mijn Passat TDI High Line in mogen ruilen voor een Golf GTE. Althans, ik moet nog even wachten tot week 29. In deze week moet hij geleverd worden.

De samenstelling van mijn Golf GTE:

- Deep Black Pearl
- Executive Plus
- Spiegel pakket
- Park Distance Control
- 18" LM Velgen "Nogaro"
- Lederen bekleding "Vienna"
- 35% getint glas

De bestelling is geplaats op 21 mei 2015. Zoals gezegd is het laatste nieuws dat de auto in week 29 wordt geleverd. Het gaat echter spannend worden, omdat ik in week 30 op vakantie ga naar Spanje.
Ben daarom erg benieuwd of de levertijden van de andere GTE rijders een beetje kloppen....????
Nu moet ik wel zeggen dat ik op twee gedachten hink. Uiteraard wil ik graag mijn nieuwe auto z.s.m. rijden (Ook met het oog op de 7%). Echter is het geen straf om wederom met mijn Passat naar Spanje te rijden. Al is het alleen maar om de kofferbak ruimte. Met de GTE ga ik daar natuurlijk enorm op inleveren! Daarnaast is het spannend om direct met een nieuwe auto zo ver te gaan rijden, zeker naar het buitenland. Daarmee doel ik op de 'pechberichten' omtrent de GTE die ik hier en daar heb mogen lezen. Met mijn splinter nieuwe Passat had ik na 3 weken ook al een kapotte waterpomp!

Met vriendelijke groet,

Danie
#2678266
@ Danie

Wij hebben onze GTE (mj 2016) in week 18 besteld. Productie was voor week 24 ingepland. Dus afgelopen week zeg maar, en hij stond gisteren al bij dealer. Denk dat wij gewoon veel geluk hebben gehad dat hij aan het begin van deze week is gebouwd (of nog net eind vorige week) en dat er nog plekje over was op de trein ;) Maar al met al dus snel gegaan... Over 2 weken halen we hem op.
#2678386
Hoi,

Ook ik heb de GTE besteld. Hieronder mijn specs.

Oryx White
Executive plus pakket
Serron 18
Pano dak
Leder + elektrisch
Spiegelpakket
Winterpakket
Lane assist met dynamic light assist
Standkachel
Keyless Acces
Adaptive Cruise control
PArk Assist

Kan niet wachten........... :E :E waarschijnlijk in week 31 ophalen....
#2678710
@Bugatti

Dank voor jouw reactie!
Dan ga ik maar duimen. Ben sowieso van plan om deze week even de dealer te bellen om te vragen hoe het met de planning staat. Of ze überhaupt enige veranderingen in de planning m.b.t. de productie kunnen zien, weet ik niet. Maar goed, voor jou stond hij dan voor een levertijd van 6 weken ingepland, als ik het goed begrijp. Voor mij was dit al 8 weken. En dit kwam voornamelijk door het leer wat ingebouwd moest worden, weet ik me te herinneren.
In ieder geval alvast heel veel rijplezier gewenst, Bugatti!!!

Mvg,
Danie
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 41

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.