VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2681439
GTEMB schreef:
luk3 schreef:Mooie dag vandaag; Golf GTE is besteld via leasemaatschappij.
Helaas waren de Passat GTE en Mercedes 350E volledig uitverkocht met uitlevering voor 1-1-2016; Vandaar de Golf GTE

Benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden. Zolang het voor 1-1-2016 vind ik alles best. Voorlopig zit ik goed in mn Passat Variant

Carbon steel grey
Keyless
SpiegelPakket
Getint glas 65%
Executive plus
Achteruitrijcamera
Lane&Dyn Light (Xenon)
18" Marseille
ACC
Panorama dak
Winter pakket
Trekhaak
GTE lederen bekleding
chroomlook sierlijst
Rubberen kofferbakmat

Binnen 5 maanden moet zo'n GTE wel te leveren zijn lijkt me, toch?
13 weekjes dan is ie er wel
Kleine update.

Auto is in week 26 besteld via leasemaatschappij. Auto wordt week 32 gebouwd en in week 36 geleverd.
Dan is zowel het GTE leer via abla als 'Arval LoJack' ingebouwd.

Ik heb er zin in!
#2681925
Voor iedereen die een Golf GTE (mj 2016) met een Discover Pro (Executive Plus) in bestelling heeft staan.... Ik ben net even gaan kijken bij de dealer naar de GTE (mj2016) van mijn ouders en app-connect is aanwezig! Vanuit PON wordt er allemaal erg vaag over gedaan, dus ik was erg benieuwd of het er nu uiteindelijk op zou zitten. Heb mijn iphone gelijk even gekoppeld en voor wat ik er van kan zien werkt CarPlay werkelijk perfect! AndroidAuto en Mirrorlink zitten er ook gewoon op. Ben alleen vergeten foto's te maken... ;) Vrijdag gaan we hem ophalen, ben benieuwd!
#2681951
kgrootnl schreef:Enige is Mirrorlink heb je alleen wat aan met een HTC One M8 :tu:
Ja klopt inderdaad. Ik denk dat AndroidAuto daarom een betere oplossing gaat zijn (in ieder geval met meer toestellen compatible). Maar goed aangezien niemand bij ons een Android toestel heeft zal die functie niet veel gebruikt gaan worden.
#2682920
Beste Golf GTE-bezitters,

Ik heb een vraagje; ben nog aardig zoekende naar de meest zuinige rijmodi. Ik heb niet heel veel oplaadmogelijkheden, dus rij weinig volledig elektrisch. Op welke rijmodi kun je hem dan het beste zetten? Is dit de Hybrid Auto modus? Of de GTE modus?

Deze vraag stel ik omdat hij erg onzuinig is naar mijn mening (als je niet teveel volledig elektrisch rijdt dus). Natuurlijk krap ik hem af en toe goed in hoor, maar goed....

Benieuwd naar jullie ervaringen hierin!

Als laatste ben ik nog benieuwd of er een mogelijkheid bestaat dat hij niet direct in de e-mode start, maar bijvoorbeeld in de Hybrid Auto modus? Of als dat niet kan en je de e-mode uitschakelt, hij dan op de Hybrid Auto modus overschakelt i.p.v. standaard op de Battery Hold modus?

Hoor het graag, alvast bedankt :-)

Groet,
Erwin
#2683126
Ik rij zelf in GTE modus als ik langere afstanden ga rijden. Ik heb nu een totaalverbruik van 3,6l/100km over 4100km. Ik kan wel elke dag opladen als ik wil. Woon werk rij ik alleen elektrisch. Over je laatste vraag, dit is zo ver ik weet niet mogelijk. Wellicht als er genoeg mensen dit melden bij de dealers dat het wel een optie gaat worden?
#2683284
kgrootnl schreef:Even voor de mensen die dit jaar nog een GTE willen hebben, wees er snel bij. Productie voor dit jaar is stop gezet. Dus enige wat nu nog leverbaar is is voorraad
Zojuist de dealer even gebeld om te vragen of bovenstaand klopt.
Er is een productiestop en PON heeft nog een laatste bulk-order geplaatst.
Geen idee waarom; waarschijnlijk omdat er nog veel auto's op voorraad staan welke lastig te slijten zullen zijn vanaf 2016.

Zelf heb ik het geluk dat mijn order in de laatste bulk zit.
Collega van mij heeft 3 dagen later zijn auto besteld en hij krijgt een auto uit voorraad welke omgebouwd wordt conform offerte. Geen idee hoe dat zit met mj2016 etc. Gelukkig heb ik daar zelf geen last van.
#2683388
kgrootnl schreef:Wij hebben inderdaad ook nog net even 80 auto´s besteld. Reden zal met de Passat GTE te maken hebben denk ik die dit jaar al volledig uitverkocht is
had er graag 1 gehad ja :) 3 maanden geleden kwam ik nr.144 of de reservelijst. Toen was de prijs nog niet eens bekend.
Mercedes e350 zelfde verhaal. Vandaar 'helaas' de golf.
Wel erg zin in trouwens :)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 41
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk