VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
3mptyy schreef:Niemand hier iets van gehoord? Ik krijg in ieder geval nog geen reactie van de dealer over "het verbeterde accupakket".
Ik heb er even navraag over gedaan (verbeterd accupakket), aangezien ik ook nog een andere vraag had. Antwoord van de dealer: 'Bij de fabriek heb ik navraag gedaan over de terugroepactie. De auto waar jij mee rijdt valt hier niet onder en hoeft dus niet terug naar de dealer voor het accupakket.'

Wat hij precies bedoelt met 'de auto waar jij mee rijdt' weet ik niet, maar dat zal wel een bepaalde productie batch van de GTE zijn.
Gisteren mijn GTE bij de dealer mogen ophalen. Wat een heerlijke auto!!!
Ga me dit weekend maar eens bezig houden met alles te ontdekken en me erin te verdiepen.

Enige wat me nu opviel en tevens ook tegenviel (klein detail) is het aantal files die de Discover Media via een USB aangesloten harde schijf leest. Met mijn RNS315 in mijn Passat was dit geen enkel probleem en werden alle files die op mijn harde schijf staan gelezen. Zo'n 16.000 mp3 bestanden op een 160GB harde schijf. De Discover Media toont ze niet allemaal. Geen idee nog tot hoever hij wel komt. Ga dat morgen even proberen uit te rekenen. Zijn er mensen die dit inmiddels ook hebben ontdekt en wellicht een oplossing voor hebben? Of weet iemand of er daadwerkelijk een maximum aan zit?
Daarnaast kreeg ik gisteren ook sporadisch de melding "Apparaat werkt niet". Even de USB stekker eruit en weer erin, loste het probleem op. Heb dit met mijn RNS315 ook nooit gehad. Deze draaide altijd.

@Ruudjihh
Het verschil tussen de MJ2015 en MJ2016 zou ik echt niet weten. Het enige wat ik wel weet is de Carplay functie welke nu in de MJ2016 zit. Werkt perfect met mijn IPhone 5s. Echter, weet ik nog niet of ik dit veelvuldig zal gebruiken. Immers heb ik mijn harde schijf al in de USB poort zitten.

Danie
Ruudjihh schreef:...
Verder valt het mij op dat er weinig mensen Dynamic Drive Control bestellen. Wat zal hiervan de reden zijn?
Ik vermoed dat dit komt doordat je in de GTE niet de volledige vrijheid hebt DDC in te stellen, de GTE stand is namelijk standaard sportief geveerd en de elektrische stand comfortabel... erg jammer natuurlijk. Daarbij is het geen goedkope optie. De dealer raadde me het zelfs af te nemen om deze redenen.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 41

Ik heb onlangs ineens veel fouten, airbag, Abs, ol[…]

Geluid tijdens koud start

2009. Vorige eigenaar heeft hem pas vervangen.

Zoektocht eerste VW

Ontzettend bedankt voor uw reactie!

Super bedankt juul voor je antw haha ja ik ben de […]

Stuur trilt

Zijn de pasoppervlakten goed schoon tussen wiel en[…]

veertje in de sleutelhouder

ey ja hoor geen punt daar valt wel wat voor te reg[…]

Home Assistant (HA)

Goedendag, Ik ben een liefhebber van Home Assista[…]

Kabelboom,

Heel fijn. Dank voor de terugkoppeling!