VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
danny20danny schreef:Umm bij mij ging tie wel meteen af toen ze mijn ruit insloegen, echter had ik ook lak schade door de stukjes glas die op de lak kwamen. Jij ook ?. Maar alarm kun je volgens mij instellen dat de vertragingstijd vervalt moet je even navragen
Dank je wel voor je reactie. Ik ga het navragen bij de dealer.
Zo mijn offerte is akkoord bevonden en ik mag vervroegd afscheid nemen van mijn Volvo V40.

Aangezien ik bij mijn leasemaatschappij de auto eerder mag inleveren heb ik de keuze gemaakt voor een GTE.

Dit is de config:

Carbon Steel Grey (Metallic)
  • Executive plus pakket
    17" lichtmetalen velgen 'Rio de Janeiro'
    Getint glas achter
    Spiegelpakket
    Achteruitrijcamera
    Park Assist
    Panorama schuifdak
    Digitale radio-ontvangst (DAB+)
Achteraf: Zwart leer en trekhaak
iemand toevallig ervaring met Leaseplan en achteraf leer?

Is het ook mogelijk om de GTE embleem aan de achterkant en de zijkant er af te halen?
abshoarma schreef:Zo mijn offerte is akkoord bevonden en ik mag vervroegd afscheid nemen van mijn Volvo V40.

Aangezien ik bij mijn leasemaatschappij de auto eerder mag inleveren heb ik de keuze gemaakt voor een GTE.

Dit is de config:

Carbon Steel Grey (Metallic)
  • Executive plus pakket
    17" lichtmetalen velgen 'Rio de Janeiro'
    Getint glas achter
    Spiegelpakket
    Achteruitrijcamera
    Park Assist
    Panorama schuifdak
    Digitale radio-ontvangst (DAB+)
Achteraf: Zwart leer en trekhaak
iemand toevallig ervaring met Leaseplan en achteraf leer?

Is het ook mogelijk om de GTE embleem aan de achterkant en de zijkant er af te halen?
Ik heb mijn auto besteld via Leaseplan en leder achteraf in laten bouwen. Ziet er top uit, met blauw stiksel en GTE stempels. Niks op aan te merken.
Emblemen moeten gewoon te verwijderen zijn. Heb het zelf niet gedaan maar heb wel al meerdere GTE's gezien waar het verwijderd is. Mooi is anders (de klikplaatjes bleven achter), maar goed, ieder zijn smaak.
TommyDJ schreef:
abshoarma schreef: .
Emblemen moeten gewoon te verwijderen zijn. Heb het zelf niet gedaan maar heb wel al meerdere GTE's gezien waar het verwijderd is. Mooi is anders (de klikplaatjes bleven achter), maar goed, ieder zijn smaak.
Heb ze zelf verwijderd aan de zijkant en achterkant. Verwarmen met föhn en dan met flos draad los halen. lijm resten verwijderen met lijm/teer oplosser. Begrijp niet wat je bedoelt met klikplaatjes.
Ik heb nog wat moois gemaakt voor de GTE rijders:

dubbele uitlaat met carbon of rvs eindstukken, pasklaar voor de GTE in combinatie met een GTI onderskirt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Prijs met RVS 100mm afgeschuinde eindstukken 650 euro, met carbon 100mm 100 euro meer.
Onderskirt kost ca 80 euro.
Eindelijk een heldere uitleg ontvangen van mijn dealer. Hij had een sheet ontvangen van Volkswagen Nederland (Pon), met een overzicht van alle Car-Net diensten en op welke modellen e.e.a. draait en gaat draaien.
Op dit moment is het nog niet mogelijk om Car-Net 'Guide & Inform' op een GTE te laten draaien.
Vanaf week 44 (2015) zal dit pas vrijkomen. Hoe e.e.a dan geïmplementeerd gaat worden is nog NIET duidelijk.
Volgens hem zijn er dus absoluut nog geen GTE's die gebruik kunnen maken van Car-Net 'Guide & Inform'. Uiteraard wel E-Remote!
Nu mn GTE 2 maanden in bezit en de teller staat al op 11.500 km :shock:

wat een top auto rijd 100 km heen naar mn werk iedere dag.

gemiddeld over die rit zo rond de 1 op 23/24 en dan rijd ik niet 100 op de rechter baan de hele rit dus op zich lekker zuinig. zorg dat mn accu's op kantoor volledig leeg zijn gereden zodat ik er optimaal gebruik van maak.

Alleen 1 vraag, ik krijg mn airco niet werkend met de telefoon app lijkt wel of hij alleen ventileert, en dan kom ik bij mn auto is het nog 30 graden binnen.
Moet je dan soms de optie standkachel hebben of iets in die richting?
LAADPAS VRAAG:

Een hele andere vraag. Mijn werkgever heeft gevraagd om uit te zoeken welke laadpas het meest voordelig is (naar verwachting circa 5000 km. elektrisch tanken) omdat ik gedeeltelijk ook op het werk elektra kan tanken. Welke laadpas gebruiken jullie en waarom die?
Ze komen er weer aan de Eibach verlagingsveren voor de GTE / Etron waarna ze meteen weer backorder gaan voor onbepaalde tijd.

Er zijn van de aankomende levering nog zo'n 5 Custom sets ( Verlaging 35/45) vrij
Wees er dus snel bij indien je nog een set wilt hebben voor uw GTE / Etron.
De sets kosten met montage 299 euro**

Ook adviseren wij om spacers te monteren op minimaal de achteras bij een verlaging omdat de wielen er ver naar binnen staan en voor het mooie deze dan met 15 of zelfs 20 mm naar buiten gebracht kunnen worden zonder aanloop problemen.

Meer info@lowering.nl

** excl uitlijnen a 70 euro
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 41

Ik heb onlangs ineens veel fouten, airbag, Abs, ol[…]

Geluid tijdens koud start

2009. Vorige eigenaar heeft hem pas vervangen.

Zoektocht eerste VW

Ontzettend bedankt voor uw reactie!

Super bedankt juul voor je antw haha ja ik ben de […]

Stuur trilt

Zijn de pasoppervlakten goed schoon tussen wiel en[…]

veertje in de sleutelhouder

ey ja hoor geen punt daar valt wel wat voor te reg[…]

Home Assistant (HA)

Goedendag, Ik ben een liefhebber van Home Assista[…]

Kabelboom,

Heel fijn. Dank voor de terugkoppeling!