VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
#2703422
GuntherP schreef:
JurgenGTE schreef:De Gte Laten verlagen met een costum eibach pro set, en 20mm spacers achter en 10mm voor.

Rijd als een malle en ziet er 10 keer dikker uit, en nog steeds redelijk wat rijcomfort.

geen stuiter bak.
Ziet er strak uit Jurgen! Zijn dat de 17" Rio de Janeiro velgen?

Mag ik vragen wat je kwijt was voor het verlagen?(inclusief de spacers en montage)
Zijn idd de 17''

Tuurlijk!

heb het bij Lowering laten doen, de costum eibach set hierbij komt de auto vlak te staan en niet voorover dus je krijgt voor 3,5cm en achter 4,5cm verlaging.

veren 200
montage 100
spacers 2 x 80
uitlijnen 70

ze weten wat ze doen en zetten het er zo onder, normaal zou ik dit zelf doen maar ik ga niet lopen klooien voor dat bedrag. nette prijs en de service van Lowering is ook top!
ben er echt blij mee.
#2703439
JurgenGTE schreef:
GuntherP schreef:
JurgenGTE schreef:De Gte Laten verlagen met een costum eibach pro set, en 20mm spacers achter en 10mm voor.

Rijd als een malle en ziet er 10 keer dikker uit, en nog steeds redelijk wat rijcomfort.

geen stuiter bak.
Ziet er strak uit Jurgen! Zijn dat de 17" Rio de Janeiro velgen?

Mag ik vragen wat je kwijt was voor het verlagen?(inclusief de spacers en montage)
Zijn idd de 17''

Tuurlijk!

heb het bij Lowering laten doen, de costum eibach set hierbij komt de auto vlak te staan en niet voorover dus je krijgt voor 3,5cm en achter 4,5cm verlaging.

veren 200
montage 100
spacers 2 x 80
uitlijnen 70

ze weten wat ze doen en zetten het er zo onder, normaal zou ik dit zelf doen maar ik ga niet lopen klooien voor dat bedrag. nette prijs en de service van Lowering is ook top!
ben er echt blij mee.
Gaaf! Ik wacht met smart op dezelfde combi(Carbon steel + 17" Rio de janeiro)..zo verlaagd ziet het er echt goed uit! Ik denk niet dat het lang duurt voordat ik bij lowering sta :D
#2703566
JurgenGTE schreef:
GuntherP schreef:
JurgenGTE schreef:De Gte Laten verlagen met een costum eibach pro set, en 20mm spacers achter en 10mm voor.

Rijd als een malle en ziet er 10 keer dikker uit, en nog steeds redelijk wat rijcomfort.

geen stuiter bak.
Ziet er strak uit Jurgen! Zijn dat de 17" Rio de Janeiro velgen?

Mag ik vragen wat je kwijt was voor het verlagen?(inclusief de spacers en montage)
Zijn idd de 17''

Tuurlijk!

heb het bij Lowering laten doen, de costum eibach set hierbij komt de auto vlak te staan en niet voorover dus je krijgt voor 3,5cm en achter 4,5cm verlaging.

veren 200
montage 100
spacers 2 x 80
uitlijnen 70

ze weten wat ze doen en zetten het er zo onder, normaal zou ik dit zelf doen maar ik ga niet lopen klooien voor dat bedrag. nette prijs en de service van Lowering is ook top!
ben er echt blij mee.
Ziet er inderdaad erg strak uit! Ik krijg mijn wagen in december met 16" winterbanden en heb voor de zomer de 18" nogaro. Qua hoe het eruit ziet nogmaals top, wat is het verschil in rij-ervaring? En hoe erg worden drempels? Ik kan me nog herinneren dat ik met mijn corrado verplicht diagonaal over iedere verkeersdrempel moest..
#2704488
abshoarma schreef:Zo mijn offerte is akkoord bevonden en ik mag vervroegd afscheid nemen van mijn Volvo V40.

Aangezien ik bij mijn leasemaatschappij de auto eerder mag inleveren heb ik de keuze gemaakt voor een GTE.

Dit is de config:

Carbon Steel Grey (Metallic)
  • Executive plus pakket
    17" lichtmetalen velgen 'Rio de Janeiro'
    Getint glas achter
    Spiegelpakket
    Achteruitrijcamera
    Park Assist
    Panorama schuifdak
    Digitale radio-ontvangst (DAB+)
Achteraf: Zwart leer en trekhaak
iemand toevallig ervaring met Leaseplan en achteraf leer?

Is het ook mogelijk om de GTE embleem aan de achterkant en de zijkant er af te halen?
Hoppa 15okt ophalen, kijk er nu naar uit! En ook mijn aanvraag voor mijn laadpaal in geaccepteerd!

Iemand toevallig Carplay getest met een iPhone met IOS9 erop? Daarmee zou je zonder de usb kabel gebruik kunnen maken van de Carplay functionaliteit.
#2704549
abshoarma schreef:
abshoarma schreef:Zo mijn offerte is akkoord bevonden en ik mag vervroegd afscheid nemen van mijn Volvo V40.

Aangezien ik bij mijn leasemaatschappij de auto eerder mag inleveren heb ik de keuze gemaakt voor een GTE.

Dit is de config:

Carbon Steel Grey (Metallic)
  • Executive plus pakket
    17" lichtmetalen velgen 'Rio de Janeiro'
    Getint glas achter
    Spiegelpakket
    Achteruitrijcamera
    Park Assist
    Panorama schuifdak
    Digitale radio-ontvangst (DAB+)
Achteraf: Zwart leer en trekhaak
iemand toevallig ervaring met Leaseplan en achteraf leer?

Is het ook mogelijk om de GTE embleem aan de achterkant en de zijkant er af te halen?
Hoppa 15okt ophalen, kijk er nu naar uit! En ook mijn aanvraag voor mijn laadpaal in geaccepteerd!

Iemand toevallig Carplay getest met een iPhone met IOS9 erop? Daarmee zou je zonder de usb kabel gebruik kunnen maken van de Carplay functionaliteit.
Tuurlijk kan dat embleem er af dat is gewoon met dubbelzijdig tape geplakt...
ik zeg logo's er af verlagen en spacers ;)

Weet je zeker dat jij hem al met carplay krijgt dan? dit is toch alleen bij de nieuwere navi's? en niet standaard nog nu?
#2704556
Iemand toevallig Carplay getest met een iPhone met IOS9 erop? Daarmee zou je zonder de usb kabel gebruik kunnen maken van de Carplay functionaliteit.[/quote]

Tuurlijk kan dat embleem er af dat is gewoon met dubbelzijdig tape geplakt...
ik zeg logo's er af verlagen en spacers ;)

Weet je zeker dat jij hem al met carplay krijgt dan? dit is toch alleen bij de nieuwere navi's? en niet standaard nog nu?[/quote]


Ik heb ook gewoon Carplay in mijn GTE.
Alleen weet niet of het nu draadloos is, moet ik even testen.
#2705091
Daar ga ik ook vanuit. Leverdatum stond alleen begin september op half oktober. En dat is nu dus al 2 maanden later geworden. Maar ik hoop dat hij sneller geleverd wordt. Daarom was ik benieuwd naar de levertijden van de andere GTE rijders.
Ik heb de GTE overigens in Night Blue besteld, met winterpakket, spiegelpakket en keyless entry. Misschien dat deze opties ook voor langere levertijden zorgen?
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 41

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.