VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2602852
Dit is toch pas in 2016. Ik kan in mei 2015 contractueel switchen en dan rij ik niet alleen 36 maanden tegen 7%, maar diegene daarna ook nog 24 maanden.
#2602931
Er zijn al fabrikanten die aangekondigd hebben ook in 2016, door de emissies nog verder te verbeteren, in lage categorieën te zullen blijven. Het is een echt kat en muis spelletje aan het worden.
#2603195
De vraag is hoe lang ze dit kunnen volhouden natuurlijk. In de scheepsvaart heb je precies hetzelfde probleem. De emissie eisen bepalen wat voor type voorstuwing je nog mag gebruiken en dat terwijl de brandstof die in de scheepsvaart wordt gebruikt, de afvalproducten van de olierafinaarderijen zijn. Shit in is shit out..
#2606969
ben mij ook aan het orrienteren op deze auto. Echter heb ik 2 koters en zit nog een beetje met de koferbakruimte. We zijn al uit de kinderwagens dus dat scheelt. zijn er andere forum gebruikers die deze auto met kids rijden? ik moet er natuurlijk een hele hoop ruimte voor inleveren ( kom nu van een superb :) ) maarja financieel scheelt het enorm . Afgelopen zondag gereden met de auto en het rijdt zeeeer prettig.
Voor de vakanties zou ik een dakkoffer overwegen.
#2607015
ja die zal 10k duurder zijn. over het uitrustingsniveau nog maar niet te spreken. de binnenruimte vind ik meer dan genoeg. heb ook vergeleken met een peugeot 308 maar dat is echt krap. Al is de kofferbak daar een stuk ruimer.
Schippersss schreef:Komt ook een Passat GTE volgens mij. Maar die zal wel stuk duurder zijn.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 41

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.