VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2717010
akoel77 schreef:Bevestiging van de dealer gekregen: is niet voor de GTE en ook niet bekend of dat ooit gaat komen. :(
zie het nut er ook niet van in.. als je moet tanken moet je tanken. en als je je verbruik wil zien kijk je in de auto.. het exacte verbruik zul je altijd zelf moeten berekenen.
Aan aantal liters en km's.
Weet niet hoe nauwkeurig vw zn boordcomputer is tegenwoordig hahaha
#2717318
JurgenGTE schreef:
akoel77 schreef:Bevestiging van de dealer gekregen: is niet voor de GTE en ook niet bekend of dat ooit gaat komen. :(
zie het nut er ook niet van in.. als je moet tanken moet je tanken. en als je je verbruik wil zien kijk je in de auto.. het exacte verbruik zul je altijd zelf moeten berekenen.
Aan aantal liters en km's.
Weet niet hoe nauwkeurig vw zn boordcomputer is tegenwoordig hahaha
Ben ik met je eens hoor, aan de andere kant: de app toont al veel gegevens die je ook in de auto kan zien, waarom dan het verbruik (wat veel GTE-rijders toch belangrijk vinden) niet?
Kan je mooi aan je collega's laten zien dat je 200+pk Golf 1 op 25 rijdt :D
#2717363
akoel77 schreef:
JurgenGTE schreef:
akoel77 schreef:Bevestiging van de dealer gekregen: is niet voor de GTE en ook niet bekend of dat ooit gaat komen. :(
zie het nut er ook niet van in.. als je moet tanken moet je tanken. en als je je verbruik wil zien kijk je in de auto.. het exacte verbruik zul je altijd zelf moeten berekenen.
Aan aantal liters en km's.
Weet niet hoe nauwkeurig vw zn boordcomputer is tegenwoordig hahaha
Ben ik met je eens hoor, aan de andere kant: de app toont al veel gegevens die je ook in de auto kan zien, waarom dan het verbruik (wat veel GTE-rijders toch belangrijk vinden) niet?
Kan je mooi aan je collega's laten zien dat je 200+pk Golf 1 op 25 rijdt :D
Ik snap het niet, het is leuk om het even te bekijken. Maar ik ga niet heel de tijd kijken hoe zuinig hij is. Als je dat wilt moet je geen auto kopen met 200+ pk (dat is mijn persoonlijke mening) vind je dat echt van belang heb je naar mijn idee de verkeerde auto gekozen. Want de gte is alles behalve zuinig. (alleen kijkend naar het benzine verbruik. )
#2718147
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe GTE mogen ontvangen. Na anderhalf uur proberen door 3 verkopers en een monteur, app niet ingesteld gekregen. Bij de registratie blijft het haken op "We kunnen uw kenteken niet valideren. Probeer het later opnieuw." :(
Mag woensdag terugkomen, dan gaan ze het weer een uurtje proberen.
#2718154
Timmeeh schreef:Afgelopen vrijdag mijn nieuwe GTE mogen ontvangen. Na anderhalf uur proberen door 3 verkopers en een monteur, app niet ingesteld gekregen. Bij de registratie blijft het haken op "We kunnen uw kenteken niet valideren. Probeer het later opnieuw." :(
Mag woensdag terugkomen, dan gaan ze het weer een uurtje proberen.
als die pas die dag op kenteken is gezet, staat hij waarschijnlijk nog niet bij VW gelijk op de server die de app contact.. maar oke volgens mij gaat het toch via het chasisnr? en die moet er wel in staan denk ik.
#2718155
pgorel schreef:Als ik naar mn werk rij, ongeveer 60km. (a9, a2) mag ik blij zijn als ik 1 op 13 haal. En dan zijn mn batterijen leeg als ik vertrek. (heb geen paal thuis)
en de rit naar huis waar je dan 1 op 50 kan halen tel je dan maar even niet mee... neem het gemiddelde van die 2 ritten en je bent echt wel zuinig aan het rijden hoor :tu:

als je de 220 adapter kan gebruiken thuis kan het nog zuiniger, die ligt bij mij ook over de oprit
#2718184
JurgenGTE schreef:
Timmeeh schreef:Afgelopen vrijdag mijn nieuwe GTE mogen ontvangen. Na anderhalf uur proberen door 3 verkopers en een monteur, app niet ingesteld gekregen. Bij de registratie blijft het haken op "We kunnen uw kenteken niet valideren. Probeer het later opnieuw." :(
Mag woensdag terugkomen, dan gaan ze het weer een uurtje proberen.
als die pas die dag op kenteken is gezet, staat hij waarschijnlijk nog niet bij VW gelijk op de server die de app contact.. maar oke volgens mij gaat het toch via het chasisnr? en die moet er wel in staan denk ik.
Zit een fout in carnet. Hier hetzelfde probleem. Is nog onduidelijk wanneer dit opgelost is. Het uur weer neer zetten heeft geen zin
#2718201
kgrootnl schreef:
JurgenGTE schreef:
Timmeeh schreef:Afgelopen vrijdag mijn nieuwe GTE mogen ontvangen. Na anderhalf uur proberen door 3 verkopers en een monteur, app niet ingesteld gekregen. Bij de registratie blijft het haken op "We kunnen uw kenteken niet valideren. Probeer het later opnieuw." :(
Mag woensdag terugkomen, dan gaan ze het weer een uurtje proberen.
als die pas die dag op kenteken is gezet, staat hij waarschijnlijk nog niet bij VW gelijk op de server die de app contact.. maar oke volgens mij gaat het toch via het chasisnr? en die moet er wel in staan denk ik.
Zit een fout in carnet. Hier hetzelfde probleem. Is nog onduidelijk wanneer dit opgelost is. Het uur weer neer zetten heeft geen zin
Ah dank! Ach, ze hebben goeie koffie in A'dam Z-O. Ik ga gewoon langs en eens kijken wat ze me gaan vertellen. :tu: Hopelijk voor die tijd opgelost vanuit Duitsland.
#2719528
Ik zie, tot mijn schrik, dat ik al een tijdje (op mijn eigen post notabene) nix meer heb gepost. Dan maar ff een update! Allereerst wat fotootjes:

Afbeelding

RVS Sport uitlaat en GTI-diffuser

Afbeelding

Zwarte spiegelkappen (gespoten) en de Eibach Pro-Kit Golf VII GTE

Afbeelding

Subwoofer en

Afbeelding

audio upgrade met programmeerbare DSP

https://youtu.be/m7PWueJ0-8c

En een Android Box met Discover Pro integratie.

Op de nog te spuiten (mat zwart) RS4 velgen, is nu zo goed als alles klaar. De RS4 velgen heb ik onder mijn Audi A3 8V gehad en komen er met de zomerbandjes voor de eerste keer op. De Nogaro's met winterbanden gaan dan dus de opslag in voor de winter 2016-2017. Ook kijk ik nog naar een setje blauwe footwell's.

Afbeelding

Keep u posted Gents ;-)
#2719533
O, ja.....ik ben ook bezig met een thuislaadstation. Aangezien mijn auto 30 meter verderop staat op een terrein van de vve, was het even spannend of ik een "echte" paal kon regelen. Nee dus. Dan maar een 230v optie. Hiervoor heb ik wel een fraaie afsluitbare ip44 opbouwdoos gevonden.

Afbeelding
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 41

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.