VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2727678
Ik kreeg gister ook de stekker niet uit mijn auto. Net als dat mijn klep op sommige momenten niet open ging (probleem had ik al twee weken + melding laadklep controleren). Uiteindelijk stekker uit mijn auto gekregen en bij de dealer bleek het vergrendel mechanisme kapot te zijn. Nu gemaakt en ook vanmorgen met vrieskou geen problemen gehad :)
#2728311
Leuk zo Car-Net e-remote App op je telefoon. Werkt het? Nou nee, niet als je 's morgens met dit weer de klimatisering en ruitverwarming wilt starten. Dus het wordt krabben. De App geeft wel mooi allerlei gegevens van de auto aan, maar bij het op afstand starten van klimatisering en ruitverwarming krijg ik steeds na verloop van tijd de melding: "Er is een fout opgetreden". :GRR:
Ik gebruik versie 2.2.2.
#2728325
serronGTE schreef:Leuk zo Car-Net e-remote App op je telefoon. Werkt het? Nou nee, niet als je 's morgens met dit weer de klimatisering en ruitverwarming wilt starten. Dus het wordt krabben. De App geeft wel mooi allerlei gegevens van de auto aan, maar bij het op afstand starten van klimatisering en ruitverwarming krijg ik steeds na verloop van tijd de melding: "Er is een fout opgetreden". :GRR:
Ik gebruik versie 2.2.2.
Ik denk dat het komt om dat heel NL dan zn ruitverwarming wil starten..
ik heb hem nu op de timer ingesteld inclusief verwarmen, dit gaat eigenlijk altijd goed.
enige nadeel is dat je een vaste vertrek tijd in moet voeren..

ook zegt hij vaak dat het mislukt is maar als ik dan kijk zie ik wel mn ramen ontdooien(niet altijd).... beetje vaag dus
#2728403
Ik krijg nog altijd als ik inlog dat hij even (0,5 seconde) de 3 icoontjes (wagen, e-manager, setup) laat zien en er dan uitslaat en weer vraagt om je paswoord in te voeren :SCRATCH: wat doe ik fout? Het is de laatste Android versie van de app (2.2.0). Dit gebeurt zowel als de auto met internet is verbonden dmv WLAN als wanneer de auto niet verbonden is (maar dan zou ik een melding verwachten kan geen verbinding maken o.i.d.). Of moet de auto per se met internet zijn verbonden dmv een simkaart? :SCRATCH:
#2729408
Roegle schreef:
knop20 schreef:De klantenservice meldde mij vrolijk dat guide & inform beschikbaar is voor de GTE. Zij het wel vanaf productieweek 45 2015. Tevens meldde de klantenservice dat Guide & Inform NIET beschikbaar komt voor de modellen geproduceerd VOOR week 45 2015. Beetje zuur, aangezien guide & inform met de verkoop wel was `meeverkocht`.
Ik kreeg in november inderdaad hetzelfde te horen van de klantenservice. Vreemde zaak want het lijkt mij dat dit gewoon met een software update te doen moet zijn aangezien we wel de hardware van modeljaar 2016 hebben. Die zit er nl sinds ongeveer juni 2015 in.
Dit vind ik eigenlijk te gek voor woorden. Ik heb mijn auto besteld met deze opties en ik wil het ook gewoon geleverd krijgen. Wat zijn nu nog onze opties? Ik ben niet van plan om het hier zomaar bij te laten zitten.
#2729418
GTErijder schreef:
Roegle schreef:
knop20 schreef:De klantenservice meldde mij vrolijk dat guide & inform beschikbaar is voor de GTE. Zij het wel vanaf productieweek 45 2015. Tevens meldde de klantenservice dat Guide & Inform NIET beschikbaar komt voor de modellen geproduceerd VOOR week 45 2015. Beetje zuur, aangezien guide & inform met de verkoop wel was `meeverkocht`.
Ik kreeg in november inderdaad hetzelfde te horen van de klantenservice. Vreemde zaak want het lijkt mij dat dit gewoon met een software update te doen moet zijn aangezien we wel de hardware van modeljaar 2016 hebben. Die zit er nl sinds ongeveer juni 2015 in.
Dit vind ik eigenlijk te gek voor woorden. Ik heb mijn auto besteld met deze opties en ik wil het ook gewoon geleverd krijgen. Wat zijn nu nog onze opties? Ik ben niet van plan om het hier zomaar bij te laten zitten.
dan moet je bij VW zijn en niet hier op het forum :tu: :tu: :tu: :tu:
#2729884
kgrootnl schreef:Wat wil je eraan gaan doen dan?
Het is standaard vanaf week 45. Daarvoor kan je het niet naderhand inbouwen. Je kan een hele brief naar PON sturen, maar ook die kunnen dit niet veranderen
Zeggen ze nu ja, toen ik de auto bestelde was het gewoon standaard.
Stond ook gewoon op de VW site, ook kreeg ik een folder mee hoe ik het kon activeren.
Ik, net zoals veel mensen gingen er ook gewoon vanuit dat het na een update gewoon werkt.
Blijkbaar zijn de dealers gewoon niet duidelijk geweest, anders waren er niet zoveel misverstanden.
En dat is niet alleen in Nederland.
Dus ik denk dat je er wel degelijk iets mee kan doen.
#2731264
Goede morgen

Ben toekomstig GTE berijder. Ben me aan het inlezen.

Waar ik niet helemaal uitkom of je voor Carplay (Apple) en Android Auto nu eerst apps moet downloaden of zit de functie in de Discover Media en moet je alleen extra apps downloaden die buiten de stanaard apps van Carplay en Android Auto functie zitten ?

Wordt een GTE die midden december op kenteken is gezet.Geen idee vwb versie Discover Media (lees MY2015 en MY2016..).
#2731313
snarf521 schreef:Goede morgen

Ben toekomstig GTE berijder. Ben me aan het inlezen.

Waar ik niet helemaal uitkom of je voor Carplay (Apple) en Android Auto nu eerst apps moet downloaden of zit de functie in de Discover Media en moet je alleen extra apps downloaden die buiten de stanaard apps van Carplay en Android Auto functie zitten ?

Wordt een GTE die midden december op kenteken is gezet.Geen idee vwb versie Discover Media (lees MY2015 en MY2016..).
Mib2 heeft standaard apple carplay met een kabeltje in je telefoon. en de apps die op je tel staan die carplay ondersteunen zie je dan vanzelf op je scherm
#2731478
JurgenGTE schreef:en sowieso pon zit niet op het VW Forum dus als je echt wat wil ondernemen moet je zeker niet hier zijn maar die tijd nemen om pon te contacten..
Maar dat verwacht hij ook toch niet ?
Hij wilt het er alleen niet bij laten zitten, en vraagt wat de opties zijn.
Lijkt mij een goeie vraag voor een forum.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 41

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.