VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2628932
TommyDJ schreef:
lalleman93 schreef:@rutgerp: Mooie bak, ik bestel waarschijnlijk dezelfde "kleur". Wacht nog op uitsluitsel over de aanwezigheid van Mirrorlink in het model 2016.

Deze zou vanaf week 22 geproduceerd gaan worden en vanaf april te bestellen zijn. Het is allemaal nog wat vaag, zo is er een site waar Skoda rijders een update kunnen downloaden welke Mirrorlink zou vrij schakelen op de Columbus (vergelijkbaar met de Discover Pro).
Is hier al meer over bekend, dat jij weet?
Yep, Volkswagen heeft op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas aangekondigd dat in het Modular Infotainment Platform II (MIB) voorzien zal zijn van Mirrorlink en hoogstwaarschijnlijk ook van CarPlay™ (Apple®) and Android Auto™ (Google®). Week 22 wordt waarschijnlijk week 26 qua levertijd, jammer.....maar ik wacht er zeker op!
#2628934
JBT1900 schreef:Vandaag mijn nieuwe golf gte opgehaald. Nog te kort om wat er over te vertellen maar tjonge wat een verschil met mn vorige 1.2polo bluemotion. Alleen 1 puntje ik dacht dat de remschijven standaard blauw werden geleverd. de mijne zijn gewoon grijs, maakt mij niet uit ik vind het zelfs zo mooier maar vroeg het me toch even af.
bedoel je misschien blauwe remklauwen?
#2629335
Heb vandaag mijn leaseofferte ontvangen. Ga ergens volgende week een proefrit maken, om mijn keuze te bevestigen haha. Ik ben erg benieuwd hoe deze auto rijdt. Indien ik over ga tot bestelling neem ik er eentje met de 18inch, executive plus, donker getinte ramen en in de kleur carbon steel grey :)
#2629715
Bij de GTE worden inderdaad twee kabels geleverd, ik kan dit bevestigen. 1 voor laadpalen en 1 voor het stopcontact, beide worden geleverd in bijbehorende hoes/tas bij de auto.

Kan iemand zijn ervaringen delen over de ANWB training met de GTE? Ik heb hier geen informatie over ontvangen bij het ophalen van de GTE. Hoe kan ik mij aanmelden?
#2629746
Kipsel schreef:Bij de GTE worden inderdaad twee kabels geleverd, ik kan dit bevestigen. 1 voor laadpalen en 1 voor het stopcontact, beide worden geleverd in bijbehorende hoes/tas bij de auto.

Kan iemand zijn ervaringen delen over de ANWB training met de GTE? Ik heb hier geen informatie over ontvangen bij het ophalen van de GTE. Hoe kan ik mij aanmelden?
Ok dat is mooi! Dank voor de info :)
#2629860
Kun zelf aanmelden bij ANWB of via de garage waar je de gte gekocht hebt.
De ANWB training is erg leerzaam om te doen
heb hem 22 jan gehad dingen geleerd die ik eigenlijk niet wist, maar ook waren er nog vragen waar ze nu nog mee bezig zijn om dit te veranderen zoals als je de stroom er af zet hij niet in de hybrid-modus in plaats van de battery hold modus maar hier komen ze met een update op terug zegt men.
Voor mij was het een hele rit naar lelystad heen en terug 407 km gekeken hoeveel ik op stroom heb gereden was dat 24 % dus niet slecht vind ik zelf met s 'morgens wegrijden met de accu vol.
Dus conclusie bij mij de gte laad ook veel op onder het rijden en dan kun je deze lading weer gebruiken als hij goed warm is rijd hij echt 1 km met 1 km stroom. als je weg rijd met koude motor is het maar met 1 km stroom mss maar 500 meter dus gewoon zorgen dat auto goed warm is kun je het meest van genieten. :tu: :tu:
#2633875
Ikzelf zat erg te twijfelen tussen een Audi A3 Etron en Golf GTE.
Uiteindelijk is het dan toch een Audi A3 Etron geworden met assistentilpakket (acc).
Initiële start-productie van deze wagens was week 8 dat is nu al verschoven naar w12 en geruchten gaan naar een verschuiving naar w16. In de VW voorraad online kom ik 1 of 2 auto's tegen met ACC.
Ervaren jullie leveringsproblemen aangaande ACC?
#2633911
Ik bezit sinds kort een GTE. Nu heb ik een vraag over CAR-Net e-remote. Met deze App (of via internet) kun je klimatisering aanzetten. Er zijn hier 2 mogelijkheden. De linker button is voor de airco en de rechter button is voor de ruitverwarming. Nu de autoruiten 's morgens zijn bevroren wil ik graag weten of de rechter button alleen voor de achterruit is. Immers een GTE heeft standaard geen voorruitverwarming. Of activeer je met deze button ook de blower voor de voorruit?
Of is het beter om de linker button voor airco te activeren voor het ontdooien van de ramen. Wie heeft hier ervaring mee.
#2634058
Heb er ook één mogen bestellen. Ik heb alleen de combi, panoramadak, 18inch en trekhaak gemaakt. Op de samenstel site van LP en VW wordt niet moeilijk gedaan. Volgens de kleine lettertjes in het gte foldertje is het echter niet mogelijk.

Daarnaast vraag ik me af of je met 'nogaro' 18 inch wielen de blauwe remklauwen krijgt... Iemand een idee?
#2634313
Zojuist bevestigd gekregen via de dealer en PON. Het nieuwe model voor 2016 zal geproduceerd worden vanaf week 22 (eind mei), en bestelbaar zijn vanaf medio april/begin mei. Hier zit dus het nieuwe MIB II infotainment systeem in met Android Auto en Apple Car (of hoe het ook heet) en Mirrorlink.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 41
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]