VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door GeeX
#2587558
Hallo


Ik heb nog steeds het probleem dat mijn auto tussen de 2900 en 3200 toeren inhoud. EGR klep is afgedopt en de stekker van de LMM is met een diode doorverbonden.

Probleem is dus wanneer ik tussen de 2900 en 3200 toeren rijd hij inhoud, wanneer ik dan van het gas afgaat en deze weer indruk pakt hij weer.

Helaas heb ik niemand om een rijdende log te maken, echter heb ik wel de turbodruk kunnen meten, ook met inhouden blijft deze op de 1.7 bar zitten.

Gaat hier om een MK3, 1.9 TDI 1Z blok met 437k op de teller.

Wie o wie kan me helpen hiermee? Kan zo niets bedenken, en helaas ook niemand in de buurt die hem rijdend of gewoon kan uitlezen.

Met vriendelijke groet,

Jeremay. :mrgreen:
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2587562
Ik kan wel uitlezen en loggen, maar de eerste weken kan ik niks maken, want heb letterlijk de hele oprit vol staan..

Diode zowiso weggooien en zorgen dat de LMM goed is..

Temp sensor goed ?
Brandstoffilter niet dicht ?
Kat niet dicht ?
Distributie timing in orde ?
Pomp timing in orde ?

En 1.7 bar ?? Volgens mij wijkt je meter de helft af..
door GeeX
#2587568
MK2-VRT

Ik kan je op alle vragen geen antwoord geven ben ik bang. LMM kon ik zo helaas niet vinden om te vervangen en ben er ook niet 100% zeker van dat deze defect is. Weet echter niet meer waarom ik destijds een diode op de stekker heb geplaatst. Is lang geleden haha :P

Tevens kwam de turbodrukmeter net uit de verpakking, weet zelf dus niet wat een goede waarde is voor de turbodruk. Ben echt een leek hierop.

Groetjes!
#2591916
1 bar buitendruk +/-
0,7 bar boost = 1,7 bar toch?

Brandstoffilter niet verstopt?
door GeeX
#2592388
Brandstoffilter is trouwens nieuw, nu circa 2 maanden oud. Vrijdag zal hopelijk de kat leeg worden gemaakt of worden vervangen.


Tevens weet ik van de rest van de gegevens helaas niets. Heb geen VAGCOM etc, ooit een setje goedkoop gekocht kabel werkte toen niet helaas.

Wanneer ik de foutcodes heb die hij aangeeft kan ik zelf wel het onderzoek doen voor het op te lossen haha.

Dus als iemand hem voor me wilt uitlezen zou dat fijn zijn :tu:
#2592957
Kat gewoon leegstaan. Vernieuwen is zonde van het geld en voor de APK hoeft die d'r niet onder te zitten

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]