VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
#2588241
Beste Forummers

Vorige week heb ik mijn golf 1.3 nz uit 1991 klaargemaakt voor de apk. O.a. gelast aan de dorpel (ik heb toen de accuklemmen van de accu gehaald). Toen ik met alles klaar was en hij weer op 4 pootjes stond en hem voor het eerst sinds een week weer starte stotterde hij en hield in bij warme motor. Vorig jaar hetzelfde gehad, dit was toen een kapotte lambdasonde. Ik dacht door het lassen zal die wel kapot zijn gegeaan dus de die heb ik nu vervangen door een 2de hands lambda. Het leek met koude motor goed te gaan, maar toen de motor warm werd liep hij nóg beroerder dan eerst.

Nu ik wat aan het doormeten geweest en wat geprobeerd starten met ?backfires?/ ploffen. Nu wil hij helemaal niet meer lopen, ook niet met de stekker vd lambda losgekoppeld.

Is de ecu toch kapot of iets anders? Die website waar álles over de 1.3nz stond is uit de lucht, hier nog ergens een cache van?

Alvast bedankt weer mensen!
#2588527
De Transistorontstekingsunit nagemeten tussen pin 2 en 4. Als ik hem op contact zet komt er geen spanning op! is dit dan iets van het contactblokje? Want hij had dus ook al startprobleempje de laatste 2 maanden (bij de eerste keer proberen te starten sloeg de startmotor niet aan).

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]