VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
door brinki
ik heb op mijn touareg een key less systeem dat houd in dat ik de auto vergrendel aan de buitenkant door op de handgreep een knopje in te drukken en ontgrendel door de handgreep vast te pakken dit mits ik de sleutel in mijn zak heb
nu ontgrendeld hij de rechter deuren en achterklep niet meer als ik instap dan moet ik de deuren van binnen uit ontgrendelen
als ik aan de rechterkant staan van de auto met mijn sleutel ontgrendeld hij wel de deuren en bij de achterklep gaat dit het zelfde
als ik de auto ontgrendel met de sleutel radiogr. blijft dit probleem het zelfde rechterkant en achterklep niet ontgrendeld
weet iemand hier iets op of van of ook gehad
gr gerrit
nee ik heb een v6 diesel en de accu onder de bestuurder stoel heb ik door laten meten en was dan goed maar als ik korte stukjes rij met licht aan wil hij wel eens niet starten ik heb geen extra accu in de reservewiel bak staan legt het dan aan de accu?
Moet je accu niet gewoon goed geladen worden? Het kan natuurlijk dat hij op is maar het is best wat werk om hem te vervangen. Dus eerst zeker weten dat hij niet meer goed is.
Ik zou je keyless systeem uit lezen en kijken of er een foutmelding is. Vermoedelijk is een van de 3 radars die herkent waar je staat (met je sleutel in je zak) defect, denk die in de deurgreep als ik je verhaal zo lees.
burp (martin) is het toch ik ben al eens bij je geweest voor mijn koplampen weet je nog ik kom uit westzaan we kunnen wel wat afspreken als je dat wil
Jochem met de sleutel in mijn zak kan ik wel de deuren rechts openen en de achterklep
maar als er iemand aan de rechterkant wil instappen moet ik de deur van binnen uit ontgrendelen eveneens de achterklep wil iemand wat achterin leggen moet ik uitstappen en de achterklep openen
Ohja Gerrit, was even vergeten dat jij dat was :mrgreen: . Geen probleem natuurlijk. Kunnen alles even controleren. De aankomende drie dagen wordt erg lastig hoewel morgen in de middag/ einde dag misschien wel mogelijk is.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht