VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2598335
Ligt eraan wat ze bedoelen met en sportonderstel. Plaatsen ze dan een setje Eibach veren of krijg je de standaard verlagingsveren van een R. Als dat zo is dan is de auto absoluut nog zeer goed mee te rijden en zeker niet stug.

Maar als je een standaard 5/6 als stug vind tja dan zou ik niet voor het sportonderstel gaan

Afbeelding
#2598373
Volgens mij krijg je gewoon dezelfde verlaging als bij een R pakket is bij beide namelijk 15mm.
Hoorde veel wisselende verhalen erover en wat meer info is nooit weg.
De dealer had geen golf met sportonderstel meer staan helaas anders had ik er even mee gereden.
Bij mn gti's vond ik het niet bepaald storend maar daar hoort het ook bij het karakter vd auto, denk dat ik de gok maar ga wagen en het bestel. Hou namelijk wel van een beetje strakke wegligging :mrgreen:
#2600370
Rij zelf al weer een paar maanden met een 1.4 TSI act highline in combinatie met een sport onderstel.
Moet zeggen het rijd prima, voor mijn gevoel strakker dan mijn test rit zonder.
Ik vind het het geld waard.
#2601456
Stabieler ligt het zeker maar heb ook meer mensen gesproken die het sportonderstel toch niet echt prettig vonden het is maar net wat je gewent bent natuurlijk

Ben benieuwd wat TS ervan gevonden heeft
#2602208
Ik zeg sport onderstel wel doen ondanks de problemen die ik toch wel ondervind want inmiddels zit er ook een gat aan de onderkant van de bumper :( dat vind ik het enigste nadeel je raakt echt veel terwijl de normale zonder sport onderstel dat scheelt net genoeg om ut meeste niet te raken
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]