VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
door psd
#2600463
Hallo, weet iemand of het paneel in de midden console met aux en USB tevervangen is voor media in. Sommige wagen hebben aux ander media in. Laat mij nu een wagen hebben met aux (tulpstekker).

Is lastig gevinden op het net.... :(
#2600614
:SCRATCH: En je auto ? waar rijd je in?

In principe is alles in te bouwen tegen een groot kosten plaatje achteraf originele spullen in bouwen is geen goedkope hobby
#2601362
Dat is toch een media box alleen werkt het gewoon met een USB aansluiting. Ik heb 2 x een 7 waarvan een met de media box en een met de vernieuwde media box ( USB en aux), vind die van de USB ook veel sneller en soepeler werken. Maar waarom zou jij hem willen veranderen?
#2602207
Heel vreemd. Stuur is een foto van jou aansluiting, bij mij heb ik wel gewoon iPod. Dan kan het misschien ook aan de ipod liggen. Koppel je telefoon er is aan en kijk is of je dan wel muziek kan luisteren vanaf je telefoon. Heb je ook navigatie ?
door psd
#2605143
Klopt helemaal, nu moet ik als ik naar andere nummer of album wil luisteren moet ik het via de iPod doen. Heb je een media in aansluiting dan kan je de iPod vai de radio bedienen.
#2605146
psd schreef:Weet iemand hoe het vak onder de radio vast zit. Ik lees op de Duitse forums dat het vas geklikt zit. Kan ook nergens schroeven ontdekken.
Kijk even naar het topic "dashboard". Daar heeft iemand een link met film neergezet. Vandaag heb ik daarmee het dashboard open gemaakt. Het display is prima te verwijderen met een klein schroevendraaier. Daarmee kan je 1 voor 1 de vergrendelingen mee vrij maken.
door psd
#2605210
Ik ben er ondertussen achter dat de kabels niet via de radio lopen maar dat de aansluitingen op het infotainment in het dasboardkastje zitten. Hier vandaan loopt 1 kabel naar de radio.

Het is niet z'on moeilijke kluis, ben ook al bij de dealer geweest en deze is zeer behulpzaam, wil de infotainment los klikken voor mij. Aardig toch van Cenutry :D

Kijk hier http://www.carsystems.pl/support,p9.html en dan bij MDIgolf 7

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]