VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
Besten,

ik ben sinds enkele dagen de trotse eigenaar van een Golf 3 uit 1996, Atlanta Sport, 1.6, 74 KW. De auto heeft 153.000 gelopen, altijd zijn beurten gehad en is voor het overgrote merendeel knetterhard :).

Er is echter één punt waar de auto toch wat roest begint te vertonen, en dit wil ik graag op korte termijn laten herstellen, om verder te voorkomen. Er zit in de bodemplaat linksvoor, achter de felsnaad, een scheur over een lengte van enkele centimeters, en iets verderop een rond gaatje met een doorsnede van ongeveer 1 cm. Ik vermoed dat men onderweg eens iets geraakt heeft zonder het om te merken, of een krik verkeerd heeft geplaatst.

Mijn concrete vraag is: wie kent er een adresje (bij voorkeur in de buurt van Arnhem, maar ik vind het geen probleem om wat te reizen als het goed gebeurt) wie ik dit kan toevertrouwen? Ik wil het één keer goed aan laten pakken: dus uitslijpen wat niet goed is, oppervlakte roest op omliggende delen verwijderen, stukken inlassen, en na afloop de boel strak afwerken met primer, lak, tectyl etc. Demonteren van onderdelen (binnenbekleding enz) neem ik zelf voor mijn rekening :). NB: ik ben niet afhankelijk van de auto en kan hem dus met gemak een week missen. Mag dus ook iemand zijn die dit in de avonduren doet.

Ik hoor het graag!

Weet je wel zeker dat er twee achteruitrijlampen o[…]

ja ik had me eerst voorgesteld in de garage. Leek […]

Volkswagen Polo 6R 2009 EPC probleem

De auto is al uitgelezen en alles wat rood was in […]

Die heb ik al vervangen. Beide antennekabels waren[…]

De sensor die onder de motorsteun zit is nr. 01M92[…]

Ik kan dat topic niet meer terugvinden over een mo[…]

https://www.kleinanzeigen.de/s-032145169q/k0 Je[…]

Gestolen Polo T-833-SH

Beste leden, Helaas heeft iemand weer niet met zi[…]