- 17 nov 2014 15:31
#2608091
Hoi,
Om het zeker te weten toch maar even vragen:
Ik heb een tijdje terug wat problemen gehad met de turbo-aansturing van m'n 1z blok, toen de ECU vervangen, vacuumslangen vervangen, n75 vervangen en LMM diodemod gedaan wat de problemen heeft opgelost.
Sindsdien heb ik echter dat, op vooralsnog willekeurige momenten, ik last heb van overtoeren; rij ik ~60 in z'n 4, trap ik het gas vol in en schiet de toerenteller naar ~3000rpm en blijft daar een paar seconden terwijl de snelheid opklimt. Ik heb echter geen last van een slippende koppeling als ik bijvoorbeeld wegrij in z'n 1, en bovenstaand gedrag is willekeurig; op andere momenten stijgt het toerental evenredig met de snelheid bij dezelfde handeling.
Ik kan een log maken mocht het nodig zijn, maar is dit nou een aftakelende koppeling of niet?
Om het zeker te weten toch maar even vragen:
Ik heb een tijdje terug wat problemen gehad met de turbo-aansturing van m'n 1z blok, toen de ECU vervangen, vacuumslangen vervangen, n75 vervangen en LMM diodemod gedaan wat de problemen heeft opgelost.
Sindsdien heb ik echter dat, op vooralsnog willekeurige momenten, ik last heb van overtoeren; rij ik ~60 in z'n 4, trap ik het gas vol in en schiet de toerenteller naar ~3000rpm en blijft daar een paar seconden terwijl de snelheid opklimt. Ik heb echter geen last van een slippende koppeling als ik bijvoorbeeld wegrij in z'n 1, en bovenstaand gedrag is willekeurig; op andere momenten stijgt het toerental evenredig met de snelheid bij dezelfde handeling.
Ik kan een log maken mocht het nodig zijn, maar is dit nou een aftakelende koppeling of niet?
ik heb een vw golf 5 1.4 en wil er een spaghetti spruitstuk op zetten weet iemand meschien een website waar ik die ken kopen en of het goeden zijn ???
bij voorbaard dank