VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2624030
Net nog even wat geprobeerd.heb de radiateur slangen losgehaal en boven water errin en dat kon ik gewoon zo door blazen.en heb die slang die aan de zijkant van de motor zit, die ook naar binnen gaat losgehaald.en toen ik daarop ging blazen kwam het bij de motor aan de zijkant er weer uit.betekent dit dat de radiateurs allebij nog goed door lopen dan en niet vestopt zitten?
#2624100
Filter bij paravanbak vol? Heb ik ook een keer gehad...
#2625886
De kachel heeft het toch een dag gedaan.na een tijdje was het weer gebeurd, geen warmte meer uit de kachel.de radiateur was ook helemaal koud en slaat ook niet aan.alleen het gedeelte tussen de 2 slangen was warm.denk dat die verstopt zit.is daar nog een trucje voor om door te spoelen met iets?
#2626060
Je hebt het toch wel over de kachelradiateur die in het kachehuis zit (doorspoelen)? En niet de grote radiateur in de motorruimte ? :SCRATCH:
M.b.t. tot de koelmiddel/waterpomp,hier zit nog een boutje aan doorheen die vast aan de distributiekap zit ;)
#2626578
Haha hij moet er van puffuh .vandaag gekeken alles is open en schoon.maar kachel word weer niet warm en de radiateur voor bij het front word ook nog steeds niet warm.onderste slang ook weer niet.kan het zijn dat de thermostaat weer dicht blijf staan op een of andere manier dat iemand weet?is allemaal best raar.heeft het toch 1 dag goed gedaan.
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk