VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door itak
#2622840
Gisteren was het ook bij mij raak, Mijn vrouw had geparkeerd in een parkeergarage van struktor in breukelen met camera bewaking en toch nog durven ze je raam in te tikken en de navi eruit te schroeven. Morgen hoor ik of ze nog iets hebben kunnen ontdekken op de camerabeelden van de parkeergarage. Bah bah wat een rompslomp en gedoe mag hopen dat hun handjes eraf vallen.
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2622844
Dat niet hier niet vreemd, er zijn er al velen voor gegaan die dit ook hebben meegemaakt. Nu de boel herstellen en voorkomen dat het weer gebeurd, maar die kans is en blijft aanwezig. Parkeren in parkeergarage is voor eigen risico, gaat je no claim kosten, maar wel aangifte doen.
door Ardj
#2622848
Fritsdeblitz schreef:Geen Navilock he ja dan is het 3 minuten werk sterkte met de afhandeling :tu:
Toch blijft het een geklooi zo'n tweede beveiliging. Als je erg zuinig bent op je VW sta je 3 sleutels te draaien om uit te stappen, je bearlock, navilock en contactslot :P
Gebruikersavatar
door itak
#2622850
Dus navilock is ook al een lachertje dan maar eens kijken voor een goed alarm...

Ps aangifte is idd al gedaan.
Laatst gewijzigd door itak op 08 jan 2015 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
door Fritsdeblitz
#2622851
Gekloot tis 1 minuut werk en dit is fijn je ruit naar de kl@te schade Rns weg gezeur met de verzekering en weer een nieuwe kopen haha


Wat is er dan gekloot maar goed iedereen zijn ding
door Fritsdeblitz
#2622852
itak schreef:Dus navilock is ook al een lachertje dan maar eens kijken voor een goed alarm...
Navilock een lachertje snap ik ff niet mijn Rns 510 zit al bijna 2 jaar in me auto en heb er nog plezier van

Maar verbaas me wel meer en geen aanval maar wel een Rns van 1200 euro in je auto en dan moeilijk doen om 4 boutjes oke niet echt mooi en 200 extra kosten



Je weet dat het 3 minuten werk is en een Rns 510 uit je auto te slopen


En hij brengt minimaal 500 euro op tja snel verdient :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Fritsdeblitz op 08 jan 2015 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door itak
#2622855
Had verkeerd gelezen denk ik je bedoelde wss omdat ik geen navilock heb 3 min werk?
Dus navilock zou toch wel een goede oplossing zijn?
Gebruikersavatar
door itak
#2622856
Fritsdeblitz schreef:
itak schreef:Dus navilock is ook al een lachertje dan maar eens kijken voor een goed alarm...
Navilock een lachertje snap ik ff niet mijn Rns 510 zit al bijna 2 jaar in me auto en heb er nog plezier van

Maar verbaas me wel meer en geen aanval maar wel een Rns van 1200 euro in je auto en dan moeilijk doen om 4 boutjes oke niet echt mooi en 200 extra kosten



Je weet dat het 3 minuten werk is en een Rns 510 uit je auto te slopen


En hij brengt minimaal 500 euro op tja snel verdient :mrgreen:
Daar ben ik nu helaas wel achter gekomen ja.....
door Ardj
#2622857
Fritsdeblitz schreef:Gekloot tis 1 minuut werk en dit is fijn je ruit naar de kl@te schade Rns weg gezeur met de verzekering en weer een nieuwe kopen haha


Wat is er dan gekloot maar goed iedereen zijn ding
Och, als je een navilock hebt weten ze zeker dat er iets duurs onder zit en het de moeite waard is. Hier in de buurt sloegen ze halve dashboarden aan puin met een bijl en namen ze met navilock en al mee. Hebben ze 's avonds thuis ook nog wat te doen :E
door Fritsdeblitz
#2622893
Ja als je je Rns wil behouden zeker


En de verhalen van met een bijl in je auto gaan zitten tja ik ken ze niet

Maar mochten ze hem dan willen stelen is de Rns zeker overleden daar beginnen ze niet aan Maar aan jou de keus :tu:
Gebruikersavatar
door Maikel20VT
#2622898
Ardj schreef:
Fritsdeblitz schreef:Gekloot tis 1 minuut werk en dit is fijn je ruit naar de kl@te schade Rns weg gezeur met de verzekering en weer een nieuwe kopen haha


Wat is er dan gekloot maar goed iedereen zijn ding
Och, als je een navilock hebt weten ze zeker dat er iets duurs onder zit en het de moeite waard is. Hier in de buurt sloegen ze halve dashboarden aan puin met een bijl en namen ze met navilock en al mee. Hebben ze 's avonds thuis ook nog wat te doen :E
In jouw buurt gebruiken ze bijlen om auto radios te stelen? Dan word het toch echt tijd om te verhuizen denk ik :mrgreen:

lijkt me iets van een ontuchtingsleiding aan de ve[…]

Golf 7 gte pcv probleem/olie

Hoi, Ik heb een golf 7 gte en hier een turbo upgr[…]

Hoi allen! Mijn T5 start zonder problemen als i[…]

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]