VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Goedemiddag,

Sinds kort heb ik de volgende Led tube verlichting geplaatst in mijn golf 4:

http://www.24tuned.nl/achterlichten-led ... oked-zwart

Alleen geeft hij de melding EPC op mijn dashboard en brandt mijn 3e remlicht zachtjes (rechts en links 2 ledjes) Afbeelding

Nu heb ik al het 1 en ander opgezocht en ik denk dat er een weerstand tussen moet komen alleen weet ik niet welke hiervoor geschikt is op welke draad ik dit moet plaatsen.

http://www.celtemp-services.nl/advanced ... nd&Submit=

Kan iemand mij hierbij helpen?

Bedankt alvast!
door Gizm0
ik kan je er niet mee helpen, maar wilde wel even zeggen dat ik dat hele dikke achterlichten vind! :tu:
hopelijk heb je snel een oplossing!
door Mari
Stormpie schreef: 31 aug 2023 18:53 Goedemiddag Dennis
Dennis gaat geen antwoord geven, die heeft sinds 2015 het forum niet meer bezocht (of bezocht zonder in te loggen)... Komt helaas vaker voor dat problemen hier gepost worden maar dat er geen reply komt als het opgelost is.

Ik stel voor dat je een nieuw topic opent over je probleem en daar zoveel mogelijk informatie in vermeld. Een precieze omschrijving van het probleem, wanneer het ontstaan is en wat je eventueel allemaal aan je auto veranderd hebt waardoor het probleem is opgetreden...
Ik heb ondertussen het probleem opgelost. Ik heb tussen de draden van de lampen een weerstand gezet van 6ohm. Deze heb ik aangesloten op de aardedraad en op het draad van het remlicht.
Ja dat klopt. Ik ga zelf ook voor de led-look en op deze manier werken ze zoals het moet, kan ik ze ook weer makkelijk terugzetten naar origineel en gaat het epc lampje niet meer branden op het Dashboard.

Ik denk er over om mijn VW Jetta Hybrid in te ruil[…]

... ik weet waar je het gelezen hebt... 2 posts na[…]

Radiator slaat niet aan

misschien is ook zijn thermostaat kapot (nlijft op[…]

hoi expedition, ik zou ipv e10 superplus of aral 1[…]

VW app of WE connect

Ik kreeg eerder het advies de nieuwe app te instal[…]

Litec ervaringen?

Hallo iedereen, Mijn persoonlijke ervaring met Lit[…]

Als je de site gebruikt heb je een idee wat de v[…]

TK: Polo 6N2 GTI onderstel

Wegens een planwijziging te koop aangeboden VW Pol[…]