VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2638543
In de nacht van 16 op 17 februari is mijn golf mk2 gestolen op de parkeerplaats van de flat Binnenwater in de wijk Meerzicht .


Ongelooflijk maar hij is terecht , stond 500 meter verderop achter winkelcentrum , sloten kapot , radio weg ,contactslot/huis compleet weg en de V-snaar met retour bon lag er nog ( meer waarde) , politie heeft de auto mee genomen voor onderzoek .

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SweetlakeccGolf op 17 feb 2015 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#2638660
hawkeye schreef:Hoe en waar is de auto weer gevonden, is bekend door wie, en de schade?
De auto stond 500 meter verder op, achter een winkelcentrum bij ons in de wijk , netjes in een vak geparkeerd , deuren open ( van slot af ) contactslot vernielt , radio weg .
Een kennis moest naar winkelcentrum en reedt langs de auto , maar diegene weet dat mij auto altijd voor mijn garage staat dus belde voor de zekerheid , en toen ben ik er gelijk naar toe gereden en daar de politie gebeld , die kwamen hem ophalen voor onderzoek , morgen mag ik hem weer ophalen uit Den Haag.

Mvg Boudewijn
#2638693
hawkeye schreef:Dus je moet nieuwe sloten monteren, hopelijk verder geen zichtbare schade, zou voor extra beveiliging gaan, een extra slot door het stuurwiel of een knop waarmee je de 12 volt kunt blokkeren.
Ja inderdaad , portier is onder de handgreep ook beschadigd maar daar zie je weinig van , op werk beetje "uitdeuken"/"vlak" maken en soort beveiliging ,, daar zat ik ook aan te denken dat gaat er zeker in komen .
Een radio niet meer in iedergeval .

Mvg Boudewijn
#2638970
Je kan eventueel kijken voor Armor plates, die zijn ter beveiliging zodat ze niet met een schroevendraaier eronder kunnen komen dacht ik.
#2638982
Die armor plates zijn wel top wat het inbreken betreft. Heb destijds ook twee van die eikels in mijn Golf II gehad die met een schroevedraaier de deuren open hadden gekregen. Daarna armor plates gemonteerd waar je ze het in ieder geval een stuk lastiger mee maakt. En een radio met afneembaar frontje.

Als het je echt stoort kan je de armor plates ook in de kleur van je auto laten spuiten natuurlijk. Standaard zijn ze zwart.
#2639048
Monty schreef:Die armor plates zijn wel top wat het inbreken betreft. Heb destijds ook twee van die eikels in mijn Golf II gehad die met een schroevedraaier de deuren open hadden gekregen. Daarna armor plates gemonteerd waar je ze het in ieder geval een stuk lastiger mee maakt. En een radio met afneembaar frontje.

Als het je echt stoort kan je de armor plates ook in de kleur van je auto laten spuiten natuurlijk. Standaard zijn ze zwart.

Ik dacht er inderdaad aan om ze te spuiten in de kleur , dacht er eerst zelfs aan om audi handgrepen te nemen maar hoop werk en 4-deurs dus niet ideaal.
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]