VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
#2642897
Hoi, ik wil graag een aantal dingen in mijn touran vervangen. Het gaat om:

1. De handgreep van beide voordeuren, waarbij de raamschakelaar unit aan de bestuurders kant in zijn geheel vervangen moet worden.
2. De lichtschakelaar is beschadigd en ik wil er een nieuwe in.
3. De alimuminium sierstrips op bride voordeuren zijn op veel plekken ingedeukt en wil ik graag vervangen.

Nu de vraag: waar kan ik deze onderdelen vandaan halen? Ik heb al even gezocht bij bijvoorbeeld boelm, maar daar vind ik bijvoorbeeld alleen een lichtschakelaar met een automatische functie, kan ik die ook in een touran zetten waar dat standaard niet op zit? De sierstrips kan ik tot nu toe niet vinden.

Verder ben ik opzoek naar een instructiefilmpje waarop ik kan kijken hoe ik deze zaken moet vervangen.

Ik hoor graag!

Groet, wouter
#2643171
hoi je lichtschakelaar met automatisch licht aan past er zo in heb hem zelf ook in een touran van 2004 en je moet hem induwen en gelijk in de tweede stand zetten dan kan je hem zo eruit trekken hoor als het niet lukt dan hoor ik het graag :tu: :tu:
#2643228
Hoi, ik heb even gekeken, maar ze hebben er een aantal verschillende. Maakt het nog uit welke ik er inzet? Kun jij aangeven welke jij er in hebt geplaatst?

Weet jij toevallig ook iets van het plaatsten van een nieuwe raamschakelaar unit aan de bestuurderskant? En dan met name hoe ik de handgreep die er overheen valt, kan verwijderen?
#2763023
Goedenavond,

Ik zag dat het topic was doodgebloed, maar ik ben benieuwd naar het antwoord op de laatste vraag in dit topic;

Weet jij toevallig ook iets van het plaatsten van een nieuwe raamschakelaar unit aan de bestuurderskant? En dan met name hoe ik de handgreep die er overheen valt, kan verwijderen?
Verder heb ik nog twee vragen;

1. Moet je voor het vervangen van de overige 3 raamschakelaars (passagierszijde en twee achterin) de deurpanelen moet verwijderen?

2. Moet je voor het vervangen van de deurgrepen aan de binnenzijde (bestaan uit 2 onderdelen per greep) ook de deurpanelen verwijderen?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp/reacties!

Vriendelijke groet,
TouranHighline
Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

@vwbasm ik heb gemeten en meet 12 volt op de bl[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]