VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
door godlypwned
#2649112
Even voorstellen,

ik ben brendan en dit is mijn Seat Ibiza 6K2!

ik heb de ibiza in januari gekocht, ik was al enige tijd op zoek naar VAG auto, en uiteindelijk beland bij deze ibiza uit 2000, er staat 190.000km op de teller en ben er zeer tevreden mee! toen ik deze auto kocht had ie al het nodige onderhoud gehad!
de auto had natuurlijk wat minpuntjes maar wat verwacht je ook anders van een auto die nu 15 jaar oud is!

toen ik de seat kocht wou ik natuurlijk weer mijn eigen radio erin hebben plus me subwoofer, nu heeft deze ibiza het wel bekende beeldschermpje en moest dus een oplossing vinden om toch een subwoofer aan te sluiten en natuurlijk een USB/AUX aan te kunnen sluiten, na wat zoeken op het internet, vond ik een kastje genaamd Solisto deze vervangt de cd-wisselaar en maakt het mogelijk om een usb of aux kabel aan te sluiten.
eenmaal de solisto ingebouwd moest natuurlijk ook nog de subwoofer erin komen, aangezien ik er voor heb gekozen om alles standaard te houden qwa boordcomputer/airco/verwarming heb ik een kastje gekocht wat het subsignaal pakt van je speaker draad, kwestie van aansluiten en klaar is kees!.
ik zelf vind audio het belangrijkst, maar vooral me eigen muziek heb een hekel aan radio...

van buiten is de ibiza nog helemaal standaard, natuurlijk gaat er nog het een en ander veranderen.

punten die ik wil veranderen:
-Verlagen
-andere velgen(twijfel alleen tussen bbs velgen, of zwarte spaak velgen)
-cupra koplampen en smoke achterlichten
-cupra lip en achterbumper

hieronder wat foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

uiteraard zullen er meerdere foto's volgen
Sterretje Voorruit behandelen

Hallo, Wil mijn ervaring met reparatiesetje gaa[…]

Kan hewt iets te maken hebben met automatische hoo[…]

Displays zwart

@Mick59 > Heb je al wat meer duidelijkheid? T[…]

Panorama dak gaat niet helemaal open.

Wubbe Engineering te Westervoort raadplegen... zij[…]

Airco lijkt niet te koelen

Deze heb ik ook gehad airco laten bij vullen en he[…]

Update discover media

Welke dongle is dat dan? Zoek in Google met:[…]

Car play /android/radio /navi

Hoi Rene. Ik heb een paar maanden terug een Xtrons[…]

Ik heb verschillende problemen met mijn ID.3 waaro[…]