VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2651593
Dag Allemaal,

Zit al enige tijd op het forum maar zal me dan toch maar is netjes voor gaan stellen. Ik heb dus sinds kort een MK4 in mijn bezit geimporteerd vanaf duitsland! Opzich een super leuke auto alleen nog een beetje standaard!

Omdat ik deze auto helemaal standaard heb gekocht wil ik deze natuurlijk naar mijn eigen smaak maken en dus mn eigen draai er aan geven!

Foto's zeggen meer dan woorden dus :

Zo dus gekocht vanuit duitsland!

Afbeelding

Afbeelding

Helemaal standaard. Blok had toen iets minder gelopen dan 100k dus infeite nog een mooie stand voor een auto uit 2001.

Omdat de auto helemaal standaard is en ik dit persoonlijk niet heel erg mooi vind (opa style) ben ik alvast begonnen met het aanpakken van de auto.

Als eerst de auto helemaal van a to z aangepakt qua onderhoudt gelijk een grote beurt nieuwe riem olie bougie's en etc je kunt het zo gek niet bedenken of het is vervangen.

daarna de auto helemaal van binnen en buiten schoongemaakt en gepolijst. ook de ramen achter geblindeerd en een andere radio met subwoofer in de koffer gegooit!

Afbeelding

Omdat de velgen voorzien zijn van winterbanden was ik genoodzaakt een setje andere velgen te kopen. Dus zo gezegt zo gedaan

Afbeelding

Deze worden nog voorzien van een ander kleurtje! (suggesties?!) En worden van het zomer als ik de auto niet nodig ben ivm motor rood gelakt. Om jullie hier ook een idee van te geven een fototje er bij!

Afbeelding

wat betreft de volgende update's heb dus inmiddels in bestelling staan, Andere achterlichten met wit ipv oranje, Led kenteken verlichting en andere verlichting voor binnenin.

Hopelijk vinden jullie het wat en hoor graag jullie mening!

Groetjes Jarno
Laatst gewijzigd door Dob op 06 mar 2018 13:16, 10 keer totaal gewijzigd.
door Dob
#2655296
We hebben ondertussen niet stil gezeten. De velgen zijn zo goed als klaar wat betreft het schuur werk. Hier en daar nog een kleine onevvenheid er uit schuren en dan kunnen ze richting de spuiter.

Verder nog comlete LED verlichting in de auto gemaakt. Andere achterlichten en led kenteken verlichting! Hier een fototje.

Afbeelding

Afbeelding

Voor die genen wat het lezen, een reactie/commetaar zou leuk zijn :D
#2655298
Hallo en welkom met een echte Duitser.
Ziet er netjes uit, niet teveel aan veranderen zou ik zeggen, origineel is mijn inziens mooier, met hier en daar persoonlijke aanpassingen.
door Dob
#2658861
Komen nog een x aantal upgrade's aan. Zo heb ik vandaag contact gehad met de spuiter. Velgen waren klaar die haal ik vandaag/morgen op! Foto's komen zodra ik deze heb opgehaald. Verder ga ik het dak nog wrappen zwart hoogglans samen met een maatje van me die t vaker doet en gewerkt heeft bij een reclame bureau. Rechter spiegel word nog 17CM (zelfde als links) en beide spiegel kapjes zwart. Grill wordt ook zwart en komen nog xenon koplampen in met blackhousings. Ook gaat er van t zomer nog een schroefsetje onder en komt er nog een CSR lip voor en achter onder of die van een V6 dat ligt er aan :tu:
Gebruikersavatar
door Gizm0
#2658865
welkom hier!

Ziet er goed uit allemaal en je hebt inderdaad een hele nette km stand!
ben benieuwd hoe je auto er uitziet als hij helemaal naar je wens is.
kan mij niet gek genoeg!

hoe zit de auto in de lak?
door Dob
#2658880
Rijd en schakelt perfect. Pas bij de garage geweest. Olie verbruik is ook nihil. wat betreft de lak, Zit er netjes in mooi hard overal geen roest en etc. zal binnenkort voor jullie wat foto's maken van de auto met men spiegel reflex!
#2669342
We hebben niet stil gezeten de afgelopen dagen! Het is uiterraad een hobby om een beetje te knutselen met de auto.

Het wrap folie van het dak was niet naar mijn verwachting dus dit word later gedaan! ik wil het immers 100% voor elkaar hebben en niet van dat beunhaas werk. Voor de rest heb ik een extra grill gescoord op de sloop en deze is hoog glans zwart gespoten. Ook heb ik 2 andere koplampen gekocht en US-lights er in gemonteerd!

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er best grappig uit! Ik zal binnenkort is foto's maken van het geheel met de nieuwe koplampen en de grill icm dak!
door Dob
#2670828
3M folie is opgehaalt! Vrijdag word deze geplakt na het werk. (mits de tijd er voor is) ook ben ik begonnen met de lampen uit elkaar halen etc deze worden voorzien van RGB led ringen. en vers nieuw gespoten!
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]