VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2652462
Ben bezig aan een gti 16v KR. Was op de keuring afgekeurd omdat de Naftpomp lekte. Deze is ondertussen gemaakt maar nu heb ik ineens geen ontstekking meer. Na ontluchten niet ingang te krijgen. Dacht dat de motor verzopen was dus had ik de bougies er even uitgehaald zodat de Naft kon verdampen enzo gemerkt dat ik op geen enkel bougie ontstekking heb. Ondertussen heb ik bobijn,ontstekkingsregelaar en zelfs de stroomverdeler vervangen(had er reserve liggen dus dacht wrm is ni zo proberen). Allemaal zonder resultaat. Krijgt 12v op de bobijn,ma als je de kabel dat van de bobijn na de stroomverdeler tegen de mas houd dan heb ik geen vonk,heb met 3 bobijnen getest,niks en vrij onmogelijk dat ze alle 3 kapot zijn. Weet ook ni goed hoe je de bobijn test ofdat ze hoed zijn. Echt al vanalles geprobeerd ma ik weet het echt ni meer... Heeft er iemand nog ideeën of oplossingen want ben er echt al een paar uur aan bezig geweest en ben wat hopeloos aan het worden. Mvg Pieter
#2652536
Heb je spanning staan op de buitenste contacten van de ontsteking ?

En ook spanning op je ontstekings module ?

Geen zekering kapot ?

Je brandstofpomp vervangen en niet meer vonken zal toeval zijn en heeft niks met elkaar te maken.
#2652633
Ja ik denk dat er iets spookt in de wagen. Heb op de ontstekkingsregelaar 12v toekomen,aan men bobijn komt 12v en aan de stroomverdeler komt er ook 12v. Zekeringen al meerdere malen 1 voor 1 gecontroleerd en niks te zien. Vrees dat ik ergens een bedradingschema ga moeten zoeken ergens en elk draadje beginnen uitmeten want er moet toch een verklaring voor zijn? Mvg Pieter

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]